The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Testaa kuka olet Fingerporissa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000000822033.html

oman testin tulos.
Olen Rieti-kissa (ei sit.), Heimo Vesan lemmikki! Päräyttävin hetkeni oli, kun löysin Heimon kätköistä kissanruohoa.
Testasin kuka olen Fingerporissa, olen: Mustanaamio
Olen Mustanaamio, siis... Mustanaamio! Puolisosikin mielestä olen kauhean mustis. Ihmettelen Heimo Vesaa, joka pitää kalsareitaan vaatteiden ALLA!

o_O

jäi kyllä mielikuva että homoksi nimittely on hauskaa ja naurattaa
No voi sua...kuulisitpa ne homovitsit mitä olen homojen suusta itte aikanaan koiranäyttelyissä kuullut:D
Miks homoksi sanominen pitäisi olla surullinen asia, olettaen siis että ihminen on sinut sen asian kanssa? Emmäkään itke kun mulle vitsaillaan heterovitsejäo_O
Joku homoseksuaali joskus sanoi, että siitä asiasta voi puhua ihan samalla lailla kuin mistä tahansa seksuaalisuuntauksesta...sillonhan siitä tulee tabu kun aletaan taputtelemaan olkapäälle ja säälimään.

• Tykkää
Reactions: (Laura)
Mä olen Krapula-Päivi

Olen päihdeongelmainen lähihoitaja, joka treffailee hämäräperäisiä tyyppejä. Toisaalta, eihän siitä nimimerkistä "Haku päällä" voinut arvata, että kaveri olikin etsintäkuulutettu.

(ja miten ihmeessä toi treffailujuttu osui ainakin puoliksi oikeaan?)

No voi sua...kuulisitpa ne homovitsit mitä olen homojen suusta itte aikanaan koiranäyttelyissä kuullut:D
Miks homoksi sanominen pitäisi olla surullinen asia, olettaen siis että ihminen on sinut sen asian kanssa? Emmäkään itke kun mulle vitsaillaan heterovitsejäo_O
Joku homoseksuaali joskus sanoi, että siitä asiasta voi puhua ihan samalla lailla kuin mistä tahansa seksuaalisuuntauksesta...sillonhan siitä tulee tabu kun aletaan taputtelemaan olkapäälle ja säälimään.
eli ei muutaku jatketaan homottelua sitten vaan

Yhteistyössä