Noup.onko homot jotenki huonompia ihmisiä?
Mulla on muutama miehistä tyksivä mies tuttukin kyllä
Meitä kaikkia yhdistää ainae yks asia...kaikki tykätään samantyyppisistä miehistä.
Noup.onko homot jotenki huonompia ihmisiä?
jäi kyllä mielikuva että homoksi nimittely on hauskaa ja naurattaaNoup.
Mulla on muutama miehistä tyksivä mies tuttukin kyllä
Testasin kuka olen Fingerporissa, olen: MustanaamioTestaa kuka olet Fingerporissa.
https://www.is.fi/viihde/art-2000000822033.html
oman testin tulos.
Olen Rieti-kissa (ei sit.), Heimo Vesan lemmikki! Päräyttävin hetkeni oli, kun löysin Heimon kätköistä kissanruohoa.
No voi sua...kuulisitpa ne homovitsit mitä olen homojen suusta itte aikanaan koiranäyttelyissä kuullutjäi kyllä mielikuva että homoksi nimittely on hauskaa ja naurattaa
Testasin kuka olen Fingerporissa, olen: Mustanaamio
Olen Mustanaamio, siis... Mustanaamio! Puolisosikin mielestä olen kauhean mustis. Ihmettelen Heimo Vesaa, joka pitää kalsareitaan vaatteiden ALLA!
eli ei muutaku jatketaan homottelua sitten vaanNo voi sua...kuulisitpa ne homovitsit mitä olen homojen suusta itte aikanaan koiranäyttelyissä kuullut
Miks homoksi sanominen pitäisi olla surullinen asia, olettaen siis että ihminen on sinut sen asian kanssa? Emmäkään itke kun mulle vitsaillaan heterovitsejä
Joku homoseksuaali joskus sanoi, että siitä asiasta voi puhua ihan samalla lailla kuin mistä tahansa seksuaalisuuntauksesta...sillonhan siitä tulee tabu kun aletaan taputtelemaan olkapäälle ja säälimään.
Missä mä sua homoksi olen haukkunut?eli ei muutaku jatketaan homottelua sitten vaan
Mä meinasin laittaa tuon kanssa ekana.
Itelläni kävi sama mielessä, mutta en viiti...Mahtaisko hyytävänkylmänhileinen olut piristää?
paha mennä sanomaan kun ei ole yhtäkään enkä edes muista mille se maistuu.Mahtaisko hyytävänkylmänhileinen olut piristää?
No mutta ongelma ratkes samantien, eli et tarttekaan sitä enääSkotti-olut ruiskaisi silmään auetessaan. Herätti!
No mutta ongelma ratkes samantien, eli et tarttekaan sitä enää