The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Ihan uhallakin pidän partsin ovea auki, että tervetuloa vaan kaikki suristinpöristimet:cautious:..

Tossa sapuskaa laittaessani olin varma että tulee joukkoon myös elävää ravintoa kun tuo yks hiien siivekäs koko ajan liehitteli ympärillä...
Hyiii tosta muistui mieleen se kerta kun just olin saanut kaadettua puolenlitran kaljatuoppini täyteen kahvia, kyllä...kahvia...ja täällä lenteli sellanen jättisuuri kakkiskärpänen ja juur kun aloin huolestumaan kahvini puolesta...surina lakkasi kuin seinään, kuului hiljainen *plups* ja se möllykkä kellui kuolleena kuumassa kahvissani:cautious:
Arvaappa 52 x joinko sitä kahvia?:cautious:

Hyiii tosta muistui mieleen se kerta kun just olin saanut kaadettua puolenlitran kaljatuoppini täyteen kahvia, kyllä...kahvia...ja täällä lenteli sellanen jättisuuri kakkiskärpänen ja juur kun aloin huolestumaan kahvini puolesta...surina lakkasi kuin seinään, kuului hiljainen *plups* ja se möllykkä kellui kuolleena kuumassa kahvissani:cautious:
Joit:ninja:*räpsytiräpsyti*

Sole mimmi eikä mikhän

:notworthy:

:D

Heittää nyt hyvä proteiini kahvijuoma pois!

Pikkutyttö nukkui illalla autossa ja nyt sitä ei väsytä ei sitten yhtään! Kivaa koittaa nukuttaa lasta joka ei oo unen tarpeessa.. huokaus. Isot lapset ois nyt yötä muualla ja mulla huomenna vapaata. Ois ollut aikaa viettää miehen kanssa kahden mut ehei kuule, minähän en nuku nyt enkä koskaan.. :rolleyes:
Awwww...pikkunenhan vain on varmistelemassa että laatuaika on todellakin laatuaikaa....hekumoipa sillä ajatuksella että mitenkä nopeesti kuteet lentääkään:rolleyes::love:...pitäkää te kaks mukavaa iltaa sitten(y)

Minun anoppini pielaveeltä se ossoo hilijoo ja kovvoo..
Mä olen ollut niin kauan jo savosta poissa, että murre palautuu mieleen vasta kun pääsen käymään siellä kylässä...sitte viännän jos en niin kovvoo tai hilijoo, niin ainae sopivan hittaasti veäntäen:p
Ihana biisi. Sonata :love:
Sonatalla on muutamia niin ihania biisuja, että meinaa itku tulla niitä kuunnellessa:love:

Mä olen ollut niin kauan jo savosta poissa, että murre palautuu mieleen vasta kun pääsen käymään siellä kylässä...sitte viännän jos en niin kovvoo tai hilijoo, niin ainae sopivan hittaasti veäntäen:p

Sonatalla on muutamia niin ihania biisuja, että meinaa itku tulla niitä kuunnellessa:love:
Mä tykkään joka ikisestä! Voiku joskus pääsis livenä kuuntelemaan!

Itse asun savossa ja harvoin täällä kunnon murretta kuulee. Ehkä töissä vanhoilta ihmisiltä.
Mä istuin joitakin vuosia sitten Kuopiontorilla kesällä kuuntelemassa kun ne torimummot puhuvat keskenään ja väkisin siinä kuunnellessa alkoi hymyilyttämään ja tuli hyvin kotoinen olo:D
Pitkästä aikaa sai kuunnella mummojen ja papparaisten kolotukset ja lääkäri/labrareissut aidolla murteella:love::love:

Yhteistyössä