Haluu, ei haluu, mitä ihmettä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ensin mies halusi seksiä, sit ilmoitti parinpv päästä että haluaakin olla vaan kaveri , sit meni muutama päivä, halas ja kiihottui.
Taas muutama päivä ja haluan olla vaan kaveri älä koske

Siis mitä ihmettä, ja ihme syitä (tekosyitä? Miksei voi) ja koko ajan on siis puhuttu vaan seksistä.

Yhdessä vaiheessa väitti ettei oo edes halunnu seksii, ja seuraavaksi sit myönsi että joo halus, mutta vaan vähän aikaa.

Varattu ei ole ! Se on varma.

Likainen, en. Yh joo, mutta se nyt oli tiedossa kun lapsen "takia" tavattiin. Köyhä joo, niin on mieskin. Takertuva, en, koska halusin pääasiassa seksiä .
Itsekäs, en. Ruma omasta mielestäni joo. Mutta jos olisin miehen mielestä ruma niin eikai olisi missään vaiheessa halunnu mitään.

Se vaan että on mun veljen kaveri

jos on veljen kaveri niin saattaa sen vuoksi epäröidä.Mitäpä jos kertoisit veljellesi olevasi kiinostunut hänen kaveristaan,niin pääsisit itse purkamaan tilannetta sitä kautta.

Joko veli repeis nauraa eikä uskois mua, tai sitte sen tuntien se on arvannut jo. Nimittäin tämä veli on kyllä aina ennenkin ymmärtänyt asioita ihan itse (enkä kyllä ymmärrä miten). Puhutaan kyllä aikalailla kaikesta.
Mutta :D , ; moro broidi haluaisin panna sun kaverin kanssa, sopiiko?
Sanois varmaan näin : mun nimi, mä en olis tarvinnut tätä tietoa. Ja hymy päälle.

On tääkin, vaikeaa, luulisi että tässä iässä ei olis..

jos on veljen kaveri niin saattaa sen vuoksi epäröidä.Mitäpä jos kertoisit veljellesi olevasi kiinostunut hänen kaveristaan,niin pääsisit itse purkamaan tilannetta sitä kautta.

Joko veli repeis nauraa eikä uskois mua, tai sitte sen tuntien se on arvannut jo. Nimittäin tämä veli on kyllä aina ennenkin ymmärtänyt asioita ihan itse (enkä kyllä ymmärrä miten). Puhutaan kyllä aikalailla kaikesta.
Mutta :D , ; moro broidi haluaisin panna sun kaverin kanssa, sopiiko?
Sanois varmaan näin : mun nimi, mä en olis tarvinnut tätä tietoa. Ja hymy päälle.

On tääkin, vaikeaa, luulisi että tässä iässä ei olis..
en nyt ihan käyttäisi tällaista sanamuotoa keskustelussa veljen kanssa.Yrittäisin olla diplomaattisempi keskustelussa tällä kertaa.Koska onhan kyseessä kuitenkin veljesi ystävä kenties jopa lapsuuden ystävä joten sellainen kainompi tapa voisi olla parempi.:oops:

Joo onhan ne tuntenut peruskoulusta asti, vaikee kyllä sanoo miten tässä näin edes kävi :D
Mmmm ehkä joku osais auttaa miten asian vois ilmaista kainommin..
Toisaalta, tavallaan kyllä mun mielestä se on jokaisen oma asia kenen kanssa kuksii, kunhan kumpikaan ei ole varattu.. ?

en nyt ihan käyttäisi tällaista sanamuotoa keskustelussa veljen kanssa.Yrittäisin olla diplomaattisempi keskustelussa tällä kertaa.Koska onhan kyseessä kuitenkin veljesi ystävä kenties jopa lapsuuden ystävä joten sellainen kainompi tapa voisi olla parempi.:oops:

Joo onhan ne tuntenut peruskoulusta asti, vaikee kyllä sanoo miten tässä näin edes kävi :D
Mmmm ehkä joku osais auttaa miten asian vois ilmaista kainommin..
Toisaalta, tavallaan kyllä mun mielestä se on jokaisen oma asia kenen kanssa kuksii, kunhan kumpikaan ei ole varattu.. ?

...ei. se ei ole vain oma asia kenen kanssa käy panee. Mutta tää teidän tilanne on jatkuu jo sen verta pitkään, että mitäs jos vaan annat olla.
Kyllä te kuitenkin vielä tapaatte, niin kysyt sit asiaa. Ja asiat etenee sit jos etenee.

Niin että mies on kone: The Machine. Se haluaa seksiä aina. Ei ole mahdollista, että miestä ei juuri jollain hetkellä haluta. Ja koska ette ole parisuhteessa, hän sanoo siinä hetkessä haluavansa kaveruutta. Sitä olisi vaikea sanoa omalle vaimolle, eikö totta?

Samaa tekniikkaa naiset ovat käyttäneet iät ja ajat. Kivan treffi-illan päätteeksi halutaa olla ”vain kavereita”, jos juuri sillä hetkellä seksi ei kiinnosta.

Siis en mä miehistä tiedä, mutta ei mun seksihalut mihinkään katoa ilman seksiä.
Kun tää mies ei oo saanut kertaakaan, niin miksi ihmeessä väittää ensin toista ja sitten toista ?

Niin että mies on kone: The Machine. Se haluaa seksiä aina. Ei ole mahdollista, että miestä ei juuri jollain hetkellä haluta. Ja koska ette ole parisuhteessa, hän sanoo siinä hetkessä haluavansa kaveruutta. Sitä olisi vaikea sanoa omalle vaimolle, eikö totta?

Samaa tekniikkaa naiset ovat käyttäneet iät ja ajat. Kivan treffi-illan päätteeksi halutaa olla ”vain kavereita”, jos juuri sillä hetkellä seksi ei kiinnosta.

Selittäisitkö ? Millä tavalla se on kenenkään muun asia (olettaen tietenkin että kyseessä on täysi-ikäiset sinkut)
No siten että esim ap itse aiemmassa ketjussaan "uhkasi", että pitäisköhän hänen kertoa veljelleen.. kyllä varmaan kaikki ymmärtää että se saattaa herättää toisissa ihmisissä tunteita, esim jos ap panee veljen ystävän kanssa, tai vaikka kaikkien veljen ystävien. Onhan se hirveen näppärää panna veljen kavereita. Veli hoitaa tutustumiset ja ääliö tsekkaukset ja itte voi vaan heittää pöksyt jalasta.
Samanlailla varmasti herättää tunteita jos käydään panee ystävän exiä, tai sukulaisten exiä jne. Nyxistä nyt puhumattakaan.

Se on oma asiansa jos ns itse hommaa panonsa, eli ennestään tuntemattoman.
Mutta jos kuvioihin liittyy myös tuttuja, niin tietynlainen hienotunteisuus vaaditaan ettei ihan jokaista lähde panee ihan vaan panemisen ilosta...

Sukupuolitauti ei ole vielä parantunut. Jos siis kyseessä jonkinlainen panomies. Jos kyseessä ujo ja estoinen nuorimies, niin ei vaan osaa olla naisen kanssa eikä tiedä miten luovia tilanteessa. Katsonut liikaa televisiota.

No kivasti täällä jotkut spekuloi, tiedoksi vaan että viimesen 14 vuoden aikana mulla on ollut 1 mies jonka kanssa oon pannut, mutta sattumoisin mies jätti.
Niin sitte kun satun ihastuu veljen ystävään niin oonkin panemassa kaikkia veljen ystäviä :D hyvä mielikuvitus .

Enkä oo uhannut kyllä kertoo kellekkään, haluaisin vaan kommenttia siihe mistä tällänen käytös voisi johtua kun en ymmärrä itse. Enkä nyt viitsi "painostaa" kyselemällä miksi käyttäytyy näin, se ei todennäköisesti tilannetta paranna.

Ja ihanko tosi mun pitäisi ajatella ensin veljeni tunteita ja sitte vasta omiani?
Kaveri on käsittääkseni täysi-ikäinen, niin eiköhän se oo hänen asiansa ketä kuksii, samoin kuin minun kuksimiset ei kellekkään kuulu. Ihme ettei joku vielä käske kirjallisena pyytää lupaa koko suvulta :D

Yhteistyössä