The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päivää kettinkiin.

Mikäs uudistus tää tämmöinen on? Värit on vaihdettu räikeisiin mutta muu ei näytä muuttuneen.
Ei luulis olevan tietoteknisesti kovinkaan hankalaa tehdä semmoinen uudistus jossa rekisteröitynyt käyttäjä voi räätälöidä ruutunsa mieleisekseen ja valita värinsä ja fonttinsa itse?
Tai ainakin valita tahtooko punaisen, vihreän, sinisen, hillityn vai Picasso-pohjan.

Ja olen sitä mieltä, että kaikki uudistukset joihin ei kuulu kirjautumispakko ovat turhia.

Huomenta Aksulle :)

Kaffetta?
Kyllä kiitos. Kahvi kelpaa aina.

Niin, Majuria muistaaksemme ketjussa on aina päivä! Oli kellonaika mikä tahansa niin täällä on aina päivä.
Majuri niin aikanaan päätti eikä ole enää päätöstä kumoamassa. Eikä täällä ole ketään isompaa sotalordia joka Majurin tasoisen päätöksen voisi kumota.
Meidän vaan täytyy sopeutua siihen, että täällä on aina päivä.

Ai nii, täst palsta"uudistuksesta".

Hoksasin, että ketjujen otsikot ovat haaleansinisellä valkoista pohjaa vasten. Mikä on tämmöiselle huononäköiselle todella surkea yhdistelmä. Huonompi voisi olla vain haaleankeltainen.
Mutta kun olet ketjun lukenut niin otsikko muuttuu mustaksi, eli lukukelpoiseksi. Eli menee just väärinpäin. Ketjut joita en ole lukenut ovat hailakoita ja hankalia mut ketjut jotka olen lukenut muuttuvat selkeiksi. Pitäis olla just päinvastoin.

Tossa ei o kysytty neuvoa marttaliitolta, näkövammaisten keskusliitolta eikä edes postinkantajalta. Niinku et nimi alkaa näkymään postilaatikossa selkeästi vasta kun olet pudottanut sinne postin niin näet menikö se oikein.

• Tykkää
Reactions: Kais
YP ystävällisesti ilmoitti etteivät aio laittaa tänne rekkauspakkoa, koska ihmisten täytyy saada keskustella anonyymisti, ja että olipa hienoo että me ketjulaiset lähettiin osioon missä ei harmaat voi kommentoida...eli suom. huom. Tässä tapahtui se mitä kouluelämässä usein tapahtuu...kiusatut vaihtavat koulua ja kiusaajia ymmärretään ja he saavat jäädä.

Ai niin ja meitä vaan kehotettiin nyt olemaan kärsivällisiä ja reagoimatta kiusaamiseen...se kuulema loppuu kunhan ollaan ihan kiltisti ja hiljaa itse. Wau...on se jännä, toisia on kiusattu täällä jo yli 10 vuotta mutta no hätä..se kyllä loppuu kunhan itse ollaan ihan shh shh:love:

YP ystävällisesti ilmoitti etteivät aio laittaa tänne rekkauspakkoa, koska ihmisten täytyy saada keskustella anonyymisti, ja että olipa hienoo että me ketjulaiset lähettiin osioon missä ei harmaat voi kommentoida...eli suom. huom. Tässä tapahtui se mitä kouluelämässä usein tapahtuu...kiusatut vaihtavat koulua ja kiusaajia ymmärretään ja he saavat jäädä.

Ai niin ja meitä vaan kehotettiin nyt olemaan kärsivällisiä ja reagoimatta kiusaamiseen...se kuulema loppuu kunhan ollaan ihan kiltisti ja hiljaa itse. Wau...on se jännä, toisia on kiusattu täällä jo yli 10 vuotta mutta no hätä..se kyllä loppuu kunhan itse ollaan ihan shh shh:love:
No just voi vattu :devil::cautious::sneaky:

• Tykkää
Reactions: Fantzu

Yhteistyössä