The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Jep,aina on valinnanvaikeus ja miettiminen.
Mie oon kyllä istunnut haaudalle kestäviä kasveja muutaman,mut saa nähdä ovatko jo nousseet ja pari isoa kukkaa pitäisi laittaa.
Mimmosessa paikassa se on? Aurinkoinen, puolivarjo? Mitä sä tykkäät verenpisaroista? Ne kasvaa tosi näyttäviksi kyllä ja ovat helppohoitoisia:).
Mutta valinnanvaikeus kait se suurin ongelma on. Kauniita kukkia kun maailmassa riittää:)

• Tykkää
Reactions: Kais
Jos harakoita ei näy mailla eikä halmeilla niin aina voi syyttää Aksua.
Aina se on johonkin syyllistynyt.
Harakka taas ei o vielä tänään välttämättä tehny muuta kuin istunut puhelinlangalla. Kauheeta eläinrääkkäystä jos Aksun tekemisistä sijaiskärsijäksi joutuu viaton harakka.
No höpön höpön:D, ethän sää nyt mun unikuvia vieny minnekään. Iteasiassa etusormi saa soosotella mua kohden heristellen koska mitäpä olin yliväsynyt ja hepulinen eilettäin, niin! Nyt vain täytyy toivoa että ens yö armahtais nuijanukutuksella.

Ihan en enää oikein jaksais kolmatta päivää nauraarätkättää ja toopeilla väsyneenä:notworthy::D

Vaan mun on hilpaistava kauppaan:)
Lupasin leipoa myyjäisiin jotain eli haen nyt ainakin päivitystä leivontatarpeisiin.

Tosin..ihan intopinkeenä en ole koska talossa tarkenee todella hyvin ilman uunin hehkuttamistakin. Mutta mitäpä en nuitten ipanoiden eteen tekisi:)!

Kauppaan siis jonkinlaisen ostoslappusen kera(y)

• Tykkää
Mimmosessa paikassa se on? Aurinkoinen, puolivarjo? Mitä sä tykkäät verenpisaroista? Ne kasvaa tosi näyttäviksi kyllä ja ovat helppohoitoisia:).
Mutta valinnanvaikeus kait se suurin ongelma on. Kauniita kukkia kun maailmassa riittää:)
Taitaa olla puolivarjo,jonkin verran paistaa aurinko. Verenpisara on ihana ja kestävä kukka. Sekin on harkinnassa. :)
Orvokkiamppelia myös harkehin jos laittas semmosen nyt ekana.

Ainii. Pitää vetää sanani takaisin.
Nimittäin nyt on kamat ja työkalut korjattu asiallisesti paikoilleen.
Taisin olla hätäinen?
Nyt näyttää siltä kuin pitää.
Jos tää jatkuu niin tätä firmaa en jatkossa moiti.
En vaan tiedä mikä se on niin ei voi edes kehua.

• Tykkää
Mua on koulinu aika moni.
Lasimestari sanoi mulle, että jos asentamassasi lasissa on sinun sormenjälkesi niin olet tehnyt työn päin persettä
Lukkoseppä sanoi mulle, että jos ovi ei käyntisi jälkeen toimi niin kävit turhaan
Varastopäällikkö sanoi mulle, että jos asiakkaalle menee väärä määrä väärää tavaraa niin mistä me sulle palkkaa maksetaan?
Johtaja sanoi mulle, että jos olet veroratkaisusta tätä mieltä niin sun on parempi olla oikeassa.
Ja sit meni kymmenen vuotta sillai, että en voinu kysyä keneltäkään mitään. Piti vaan tietää ja olla aina oikeassa.

Paras neuvo jonka olen koskaan kuullut tai antanut on; tee kuin tekisit äidillesi

Joo,niin on. Kaikki tuo kiusaaminen ja varsinkin ylläpidon asenne,niin.... :unsure:
Toi ylläpidon asenne kiusaamiseen on jotain ihan käsittämätöntä.

Meidänkin tartti siirtyä tänne kirjautuneiden puolelle muutaman idiootin vuoksi.

Sit nää muutamat idiootit hallitsee palstaa, heiluttaa käsiään ja sanoo ; jee, me voitettiin

Pähkinämama
Jahans, iltapäivä kävely suoritettu, nyt typylle ruokaa ennen nukku-jukkaa.Tais reppana vähän väsähtää matkalla.

Ja hitsi, kyllä muuten vankkurimammat on niin helvetin ärsyttäviä. Tukkii joka paikan vaikka näkee et toiset yrittää ohi ja ihmiset jonottaa. Mut ei, he kun ei vaan tee tilaa koska heillä on OIKEUS :mad:. ...kele, mä pukkaan kans rattaita mut mä nyt aina varmistan etten oo tukkena enkä pukkaa ihmisiä ja tavaroita kumoon :cautious:

Toi ylläpidon asenne kiusaamiseen on jotain ihan käsittämätöntä.

Meidänkin tartti siirtyä tänne kirjautuneiden puolelle muutaman idiootin vuoksi.

Sit nää muutamat idiootit hallitsee palstaa, heiluttaa käsiään ja sanoo ; jee, me voitettiin
Mä olen vakavasti alkanut elämään siinä uskossa, että joko ypssa on ihminen joka ei näe todellista maailmaa vaaleanpunaisten vässykkälasiensa takaa, tai sitten hän tai kaverinsa on joku kiusaajista. Ei tuota heidän/hänen ymmärrystä kiusaajien paapomiselle muuten voi millään käsittää.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Siinähän nauttivat kun kohta täällä ei käy mustia. :D
Mulla ny ei ole mitään vaikutusvaltaa avata elämäni ensimmäistä ketjua tällä palstalla tai toivoa, että joku tulis perässä.

Mut niin vaan näköjään kävi.

Tää on vapaa kaikille, sana on vapaa ja minun kanssani saa olla eri mieltä. Vaikka silloin onkin väärässä kuten kananmunien oikeaoppisessa paistamisessa.

Tää ketju on nyt vajaassa viikossa kerännyt enemmän kirjoituksia kuin avoin puoli yhteensä. Ja sielläkin ne vähät kirjoitukset tuppaavat olemaan "kuka raiskattais seuraavaksi"- tasoa.

Ylläpito vois vähän miettiä minkänäköisen tästä palstasta haluaa.

Mä olen vakavasti alkanut elämään siinä uskossa, että joko ypssa on ihminen joka ei näe todellista maailmaa vaaleanpunaisten vässykkälasiensa takaa, tai sitten hän tai kaverinsa on joku kiusaajista. Ei tuota heidän/hänen ymmärrystä kiusaajien paapomiselle muuten voi millään käsittää.
Jos joskus sinua kiusaan niin mä vedän letistä vain herättääkseni huomiota.
En koskaan satuttaakseni.
Niih.:oops:

Yhteistyössä