The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

YP ystävällisesti ilmoitti etteivät aio laittaa tänne rekkauspakkoa, koska ihmisten täytyy saada keskustella anonyymisti, ja että olipa hienoo että me ketjulaiset lähettiin osioon missä ei harmaat voi kommentoida...eli suom. huom. Tässä tapahtui se mitä kouluelämässä usein tapahtuu...kiusatut vaihtavat koulua ja kiusaajia ymmärretään ja he saavat jäädä.

Ai niin ja meitä vaan kehotettiin nyt olemaan kärsivällisiä ja reagoimatta kiusaamiseen...se kuulema loppuu kunhan ollaan ihan kiltisti ja hiljaa itse. Wau...on se jännä, toisia on kiusattu täällä jo yli 10 vuotta mutta no hätä..se kyllä loppuu kunhan itse ollaan ihan shh shh:love:
Kummallista. Mä olen tällä ja muutamalla muulla palstalla ihan anonyymi vaikka mulla onkin rekisteröitynyt vakionimimerkki.
Tulee huudeltua kaikenlaista mistä kaikki eivät tykkää, mutta en mä nimimerkkiäni lähde pilaamaan huutelemalla ihan mitä sattuu- hävyttömyyksiä. En koe, että se rajoittaisi sananvapauttani mitenkään koska en juurikaan tunne tarvetta haistatella kenellekään tai kiustata ketään.
Aksua sit saa huoletta pitää törkyidioottina ihan makunsa mukaan mut Aksu olen aina mä.
Ja Aksu on anonyymi koska hyvin harva palstalla tietää nimeni ja vielä harvempi osoitteeni.

Muista nimimerkeistä tiedän sen, että Kyöpeli asuu Noitavuorella keittelemässä liemiä, Kaisilla on kaksi kissaa, OooO:lla oli firma ja Rättis asuu Oulun suunnalla ja tykkää nakkikiskaruoasta ja pervoilusta. Niin ja Pähkinämamalla on typy, Routamisulla kolme lasta ja tukka pörrössä, Ellu on kissaneito, Epek on samanlainen hulttio kuin minäkin ja Onja tykkää polkupyöräillä.
Mut en mä kenenkään nimimerkin taakse pääse kurkistamaan, et sinänsä anonyymejä täs ollaan kaikki.

Harrastepalstallani muuten on rekisteröitymispakko. Se ei o koskaan estänyt ketään kirjoittamasta tai kysymästä.
Mut se on helpottanut kauppaa suuresti. Tonnien kamat on vaihtaneet omistajaa ja osoitetta ihan vaan viestillä. Ei kukaan pilaa omaa nikkiään toimittamalla väärää tavaraa tai jättämällä maksamatta.

En minäkään. Hyvässä ja pahassa mä olen aina Aksu.
Mutta et sinä minua kaupungilla tunnista.
Sit voit tunnistaa jos viiskymppinen kaljamaha pikkutunneilla laulaa Yön väistyessä. Mut muuten sä ja mä ollaan nimimerkeistä huolimatta anonyymejä.

Kummallista. Mä olen tällä ja muutamalla muulla palstalla ihan anonyymi vaikka mulla onkin rekisteröitynyt vakionimimerkki.
Tulee huudeltua kaikenlaista mistä kaikki eivät tykkää, mutta en mä nimimerkkiäni lähde pilaamaan huutelemalla ihan mitä sattuu- hävyttömyyksiä. En koe, että se rajoittaisi sananvapauttani mitenkään koska en juurikaan tunne tarvetta haistatella kenellekään tai kiustata ketään.
Aksua sit saa huoletta pitää törkyidioottina ihan makunsa mukaan mut Aksu olen aina mä.
Ja Aksu on anonyymi koska hyvin harva palstalla tietää nimeni ja vielä harvempi osoitteeni.

Muista nimimerkeistä tiedän sen, että Kyöpeli asuu Noitavuorella keittelemässä liemiä, Kaisilla on kaksi kissaa, OooO:lla oli firma ja Rättis asuu Oulun suunnalla ja tykkää nakkikiskaruoasta ja pervoilusta. Niin ja Pähkinämamalla on typy, Routamisulla kolme lasta ja tukka pörrössä, Ellu on kissaneito, Epek on samanlainen hulttio kuin minäkin ja Onja tykkää polkupyöräillä.
Mut en mä kenenkään nimimerkin taakse pääse kurkistamaan, et sinänsä anonyymejä täs ollaan kaikki.

Harrastepalstallani muuten on rekisteröitymispakko. Se ei o koskaan estänyt ketään kirjoittamasta tai kysymästä.
Mut se on helpottanut kauppaa suuresti. Tonnien kamat on vaihtaneet omistajaa ja osoitetta ihan vaan viestillä. Ei kukaan pilaa omaa nikkiään toimittamalla väärää tavaraa tai jättämällä maksamatta.

En minäkään. Hyvässä ja pahassa mä olen aina Aksu.
Mutta et sinä minua kaupungilla tunnista.
Sit voit tunnistaa jos viiskymppinen kaljamaha pikkutunneilla laulaa Yön väistyessä. Mut muuten sä ja mä ollaan nimimerkeistä huolimatta anonyymejä.
Mä yritin tuota selittää yplle siinä tulenpalavan katkuisessa vastauksessa heidän lässynlääbäänsä, mutta eipä oo vielä tullut vastausta...kai se sama sokeroitu kultamussutimussuti liibalaabalinjua jatkuu jahka kerkeävät vastaamaan.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
Mä yritin tuota selittää yplle siinä tulenpalavan katkuisessa vastauksessa heidän lässynlääbäänsä, mutta eipä oo vielä tullut vastausta...kai se sama sokeroitu kultamussutimussuti liibalaabalinjua jatkuu jahka kerkeävät vastaamaan.
Tekisitkö mulle sen palveluksen, että pysyisit tässä ketjussa ihan Elluna.
Katsos kun pidän sinusta pikkuinen.

Vaikka joskus oletkin turhan kärkäs nostamaan pientä kengännumeroasi kohti arkoja paikkojani. Sitä ny vaan kutsutaan elämäksi.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
Tekisitkö mulle sen palveluksen, että pysyisit tässä ketjussa ihan Elluna.
Katsos kun pidän sinusta pikkuinen.

Vaikka joskus oletkin turhan kärkäs nostamaan pientä kengännumeroasi kohti arkoja paikkojani. Sitä ny vaan kutsutaan elämäksi.
Ai miten niin vaan Elluna?:oops:
Mutku mä oon aika tulinen tälleen hermostuessani...onneks et nää millanen metsänpeikkokampaus mulla on juuri nyt kun tukkakin hapsottaa sen sataan suuntaan...

• Tykkää
Reactions: Kais
Siis yyyh?
Onko täällä joku kansallinen "voin pahoin"-päivä? Mitkä ihmeen värit?! Miten on saatukin tommonen silmiin sattuvan pahan värinen sekotus sinisestä aikaiseksi??? Ja kaveriksi tommonen ylihailakka lilankutale...juuei morjensta vaan(n)

Onko täällä mitään muuta sitten tehtykään? Vai leikitty pelkästään väreillä?:unsure:

• Tykkää
Reactions: Fantzu ja Kais
Eikäkun...ihan oikeesti, heii...mitä täällä on tapahtunut??
Lukaisin tulleita juttuja ja....Ellunen! Elä mene pois:(...mitä ikinä onkaan niin - pysy mukana! Muista, sä et oo yksin ollenkaan vaan meitä on monta tukemassa ja kannattelemassa sua.

Mä en tajuu taas mistään mitään mutta...täällä ei siis oo rekisteröitymispakkoa? Onpa suolesta!(n) Ja jopa yypeekin Ellulle viestittäny ettei tarviikkaan..?! *huokaa*

Tyypillistä! Ei tämä nyt oikein vakuuta niin mistään.

Muusta kuin että täältä häviää kohta kokonaan keskustelemisen ilo:unsure:

Ai nii. Viimevuotisesta taloyhtiön julkisivuremontista.
Tänään tuli tontille tommoinen peräkärryn kokoinen painepesuri johon menee kolmivaihevirta ja nelkytmillinen vesiletku.
Kyllä toi pahimmat rappausroiskeet poistaa. Saattaa tosin kuoria rappaukset seinältä ja asfaltin pihasta.
Edelleenkään työntekijät eivät puhu suomea.
Tai siis vain yksi pesee ja kaks kattelee päältä. Niin ja minä parvekkeelta joten olen ihan yhtä hyödyllinen.
Mut kun kello tuli neljä niin pesuri on parvekkeeni alla, vesiletku ja sähköroikka lojuu nurmikolla ja hanskat asfaltilla.

En mä tästä nykypäivän työnteosta ymmärrä mitään.

Kun mä olin työelämässä niin lasimestarin jäljiltä ikkuna oli puhdas. Lukkosepän jäljiltä ovi toimi ja oli puhdas.
Verotarkastajan jäljiltä ainakin tili oli puhdas.

Olenko mä vaan liian vanha? Siis niinku hanskat tippuu niille sijoilleen klo 16 ja kamat lojuu pitkin nurtsia.
Siis kaksi katsoo päältä kun kolmas pudottaa hanskat ja kamat jätetään levälleen kuin Jokisen eväät.
Anteeksi vittumaisuuteni mutta mulla on vähän eri käsitys työstä ja ammattiylpeydestä.

Meinasin tänään käydä ostamassa kukkia haudalle. Mitähän sitä ostaisi,on niin monta nättiä vaihtoehtoa. Hirveen kalliita ei vaan voi ostaa.

Eikäkun...ihan oikeesti, heii...mitä täällä on tapahtunut??
Lukaisin tulleita juttuja ja....Ellunen! Elä mene pois:(...mitä ikinä onkaan niin - pysy mukana! Muista, sä et oo yksin ollenkaan vaan meitä on monta tukemassa ja kannattelemassa sua.

Mä en tajuu taas mistään mitään mutta...täällä ei siis oo rekisteröitymispakkoa? Onpa suolesta!(n) Ja jopa yypeekin Ellulle viestittäny ettei tarviikkaan..?! *huokaa*

Tyypillistä! Ei tämä nyt oikein vakuuta niin mistään.

Muusta kuin että täältä häviää kohta kokonaan keskustelemisen ilo:unsure:
Ei häviä.
Jos sinä olet täällä niin minäkin olen täällä.
Ja Ellu pidetään täällä vaikka letistä vetämällä.
Niih!

Viimeksi muokattu:
Meinasin tänään käydä ostamassa kukkia haudalle. Mitähän sitä ostaisi,on niin monta nättiä vaihtoehtoa. Hirveen kalliita ei vaan voi ostaa.
Käy keräämässä valkovuokkoja?
Ne on tähän aikaan vuodesta ilmaisia.

Jos olisin vainaja niin ei mua kiinnostaisi kukkien hintalappu.
Jos joku joskus vaivautuu haudallani käymään niin sinne saa tulla ilman kukkia tai rahaa. En käännytä pois vaikka olisi vaatimattomatkin tuomiset.

• Tykkää
Reactions: Kais
Ei häviä.
Jos sinä olet täällä niin minäkin olen täällä.
Ja Ellu pidetään täällä vaikka letistä vetämällä.
Niih!
..ööhm..miten nyt meikäläisen olemiset vaikuttaa niin ollenkaan kenenkään toisen olemisiin?:barefoot:
Ei niin mitenkään.

Toivottavasti ei Elena lähde minnekään. Itse toki tekee päätöksensä mutta voi räkä mikä harmitus se olisi! Menettää hyvä höpinäystävä...mulle tulis ikävä.

..ööhm..miten nyt meikäläisen olemiset vaikuttaa niin ollenkaan kenenkään toisen olemisiin?:barefoot:
Ei niin mitenkään.

Toivottavasti ei Elena lähde minnekään. Itse toki tekee päätöksensä mutta voi räkä mikä harmitus se olisi! Menettää hyvä höpinäystävä...mulle tulis ikävä.
No en mä ny ainakaan yksin itteni kanssa viitti keskustella missään joten on niillä pahuksen palstakavereilla aikamoinen merkitys, vaikka kaikki olisivatkin aina väärässä.

• Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
No en mä ny ainakaan yksin itteni kanssa viitti keskustella missään joten on niillä pahuksen palstakavereilla aikamoinen merkitys, vaikka kaikki olisivatkin aina väärässä.
Aaa..niinjuu, totta! Mulla on ihan sykkyrällä kaikki pääkkösen piuhat:notworthy:. Syytän siitä harakoita, nappasivat unikuvani viime yönä eli yö meni kuin menikin pyöriessä kun ensin olin puolen yön maissa saanut viimosen koneellisen pyykkiä siihen hätään pestyksi. On se, kone:love:! Hiljanen ja nopea ja toimiva(y)! Hiukan tilavuudeltaan kosahtanutta pienempi mutta sitten vaan pärrätään useammin. Eli nöy hätä:)

Paitti..mä kyllä onnistun tosi hyvin puoattamaan ihan ilman ainuttakaan kuulijaa(y). On kuule testattukin toimivaksi ihan täällä kotioloissa. Tosin alkutilanteessa vielä on väkeä paikalla mutta sitten tapahtuu Jotain ja erinnäisen hetken kuluttua huomaan että loistavat aivoitukseni eivät ole saaneet tarttumapintaa...edes seinistäkään:D!

Käy keräämässä valkovuokkoja?
Ne on tähän aikaan vuodesta ilmaisia.

Jos olisin vainaja niin ei mua kiinnostaisi kukkien hintalappu.
Jos joku joskus vaivautuu haudallani käymään niin sinne saa tulla ilman kukkia tai rahaa. En käännytä pois vaikka olisi vaatimattomatkin tuomiset.
En mie viitti luonnonkukkia poimia haudalle. Niistä kukista saa nauttia kaikki ohikulkevat.Ei oo kivannäköinen hauta ilman kukkia. Kyllä ihan vähällä rahalla saa kivan kukan istutettua jos viitsii harkita ja kysellä hintoja.

Aaa..niinjuu, totta! Mulla on ihan sykkyrällä kaikki pääkkösen piuhat:notworthy:. Syytän siitä harakoita, nappasivat unikuvani viime yönä eli yö meni kuin menikin pyöriessä kun ensin olin puolen yön maissa saanut viimosen koneellisen pyykkiä siihen hätään pestyksi. On se, kone:love:! Hiljanen ja nopea ja toimiva(y)! Hiukan tilavuudeltaan kosahtanutta pienempi mutta sitten vaan pärrätään useammin. Eli nöy hätä:)

Paitti..mä kyllä onnistun tosi hyvin puoattamaan ihan ilman ainuttakaan kuulijaa(y). On kuule testattukin toimivaksi ihan täällä kotioloissa. Tosin alkutilanteessa vielä on väkeä paikalla mutta sitten tapahtuu Jotain ja erinnäisen hetken kuluttua huomaan että loistavat aivoitukseni eivät ole saaneet tarttumapintaa...edes seinistäkään:D!
Jos harakoita ei näy mailla eikä halmeilla niin aina voi syyttää Aksua.
Aina se on johonkin syyllistynyt.
Harakka taas ei o vielä tänään välttämättä tehny muuta kuin istunut puhelinlangalla. Kauheeta eläinrääkkäystä jos Aksun tekemisistä sijaiskärsijäksi joutuu viaton harakka.

Yhteistyössä