Kummallista. Mä olen tällä ja muutamalla muulla palstalla ihan anonyymi vaikka mulla onkin rekisteröitynyt vakionimimerkki.YP ystävällisesti ilmoitti etteivät aio laittaa tänne rekkauspakkoa, koska ihmisten täytyy saada keskustella anonyymisti, ja että olipa hienoo että me ketjulaiset lähettiin osioon missä ei harmaat voi kommentoida...eli suom. huom. Tässä tapahtui se mitä kouluelämässä usein tapahtuu...kiusatut vaihtavat koulua ja kiusaajia ymmärretään ja he saavat jäädä.
Ai niin ja meitä vaan kehotettiin nyt olemaan kärsivällisiä ja reagoimatta kiusaamiseen...se kuulema loppuu kunhan ollaan ihan kiltisti ja hiljaa itse. Wau...on se jännä, toisia on kiusattu täällä jo yli 10 vuotta mutta no hätä..se kyllä loppuu kunhan itse ollaan ihan shh shh
Tulee huudeltua kaikenlaista mistä kaikki eivät tykkää, mutta en mä nimimerkkiäni lähde pilaamaan huutelemalla ihan mitä sattuu- hävyttömyyksiä. En koe, että se rajoittaisi sananvapauttani mitenkään koska en juurikaan tunne tarvetta haistatella kenellekään tai kiustata ketään.
Aksua sit saa huoletta pitää törkyidioottina ihan makunsa mukaan mut Aksu olen aina mä.
Ja Aksu on anonyymi koska hyvin harva palstalla tietää nimeni ja vielä harvempi osoitteeni.
Muista nimimerkeistä tiedän sen, että Kyöpeli asuu Noitavuorella keittelemässä liemiä, Kaisilla on kaksi kissaa, OooO:lla oli firma ja Rättis asuu Oulun suunnalla ja tykkää nakkikiskaruoasta ja pervoilusta. Niin ja Pähkinämamalla on typy, Routamisulla kolme lasta ja tukka pörrössä, Ellu on kissaneito, Epek on samanlainen hulttio kuin minäkin ja Onja tykkää polkupyöräillä.
Mut en mä kenenkään nimimerkin taakse pääse kurkistamaan, et sinänsä anonyymejä täs ollaan kaikki.
Harrastepalstallani muuten on rekisteröitymispakko. Se ei o koskaan estänyt ketään kirjoittamasta tai kysymästä.
Mut se on helpottanut kauppaa suuresti. Tonnien kamat on vaihtaneet omistajaa ja osoitetta ihan vaan viestillä. Ei kukaan pilaa omaa nikkiään toimittamalla väärää tavaraa tai jättämällä maksamatta.
En minäkään. Hyvässä ja pahassa mä olen aina Aksu.
Mutta et sinä minua kaupungilla tunnista.
Sit voit tunnistaa jos viiskymppinen kaljamaha pikkutunneilla laulaa Yön väistyessä. Mut muuten sä ja mä ollaan nimimerkeistä huolimatta anonyymejä.