Jooo sanos muutaHärre gyyd!
Sama täällä. Pinkki on ok.Voi helvetti mitkä värit
Tais loppua mun palstailun tähän jos noita ei saa vaihdettua.
Minäkin katsoin.katsoin asetukset, ei voi vaihtaa väriä
Kyllä kiitos. Kahvi kelpaa aina.Huomenta Aksulle
Kaffetta?
Maiskis, maistuisi minullekkin!
Uni
Mä en löytänyt kirkkauden säätöä. On perskeleen linux.Mulla on näytön kirkkaus aika pienellä eivätkä värit hypi silmille.
Miekin sain nyt säädettyä näytön kirkautta,ehkä vähän parempi kun ei ole niin kirkas.Mulla on näytön kirkkaus aika pienellä eivätkä värit hypi silmille.
No just voi vattuYP ystävällisesti ilmoitti etteivät aio laittaa tänne rekkauspakkoa, koska ihmisten täytyy saada keskustella anonyymisti, ja että olipa hienoo että me ketjulaiset lähettiin osioon missä ei harmaat voi kommentoida...eli suom. huom. Tässä tapahtui se mitä kouluelämässä usein tapahtuu...kiusatut vaihtavat koulua ja kiusaajia ymmärretään ja he saavat jäädä.
Ai niin ja meitä vaan kehotettiin nyt olemaan kärsivällisiä ja reagoimatta kiusaamiseen...se kuulema loppuu kunhan ollaan ihan kiltisti ja hiljaa itse. Wau...on se jännä, toisia on kiusattu täällä jo yli 10 vuotta mutta no hätä..se kyllä loppuu kunhan itse ollaan ihan shh shh
Ei lopu koskaan jos saavat kiusata rauhassa ja ylläpito vaan silittää niiden päätä ja lakaisee kaikki maton alle.Ok. Haistakoon vittu. Monenko vuoden päästä kiusaaminen loppuu? Mä vastaan harmaille jos haluan. Mua ei käsketä mihinkään.
Niin tekivät.Ylläpito näyttää poistavan mielipiteet kiusaamisen sallimisesta palstalla.