No anteeks ny taasVitsit että odottavan aika on pitkä!
Eiku mää oottelen tällä kertaa vastausta yhestä paikastaNo anteeks ny taas
Tilannehärdellikaaosta pukkaa...!
No koskas on laskettu aika?Vitsit että odottavan aika on pitkä!
Ai niin
..eeeöööhh...en taijakaan pyytää tarkennusta siihen ettäkö onkokaanko sulla sitten toisessa päässä yhtään mitn...saati että kysyinkökään mä mitn...ja ootkohan sääkin kuules aksu vaan viettäny ihan liian kauan ja paljosti aikaa tuon Oulun miehen seurassa jota Rättikseksikin mainitaanPyynnöstäsi laitoin.
Nyt on!
No koskas on laskettu aika?
Siitä että koko kesän pitäs olla intiaanikesä. Kesä on tuskallisinta aikaa töissä. Varmaan kilo tai kaks häviää ennen lomaa.Ai niin
Sulta oli yks alapeukku tullut tänään, en vaan enää muista mikä se aihe oli...eikumuistanhanseoliseauringonpaistejaintiaanikesäjuttu!!!
*hörppii kahvia ja miettii jotain nasevaa vatsalausetta mutku ei jaksa inputtaa*Siitä että koko kesän pitäs olla intiaanikesä. Kesä on tuskallisinta aikaa töissä. Varmaan kilo tai kaks häviää ennen lomaa.
Tulenko lapsenvahdiksi?Kahvia
Typy sammui ruuan päälle kuin saunalyhty.
Huonopuoli, ei voi vieläkään mennä pihaa siivoamaan, ja kukaan ei ole koskenutkaan tähän meidän rapun ympäristöön, kun puol rappuu on tyhjänä vesivaurioiden takia ja toinen puoli on laiskaa juoppoporukkaa. Noh, paitsi mä ja toi alakerran naapuri, mut nekään ei osallistu, ehkä kun eivät ole ymmärtäneet mistä on kyse.
Ehkä mä huomenna löydän jostain sit haravan ja Liisan kun vien tytön ulos et edes vähän saa paikkoja siistittyä.
YES!!! Olispa muuten kiva kun tulisit!Tulenko lapsenvahdiksi?
Sä laitoit tuon saman neljätoistaminnuuttija sitte
Ok. Mä laitan privaa kun oon selvä. Myöhemmin tai huomen aamulla.YES!!! Olispa muuten kiva kun tulisit!
Katti pahus tartutti sulle sen jöpöttävän härpäkkeen/hilavitkuttimen?Eiku mitä tää mun kone sekoilee
Ok. Minkä ikäinen?Fantsu vois keitellen typyn kanssa kaffetta sillä välin kun mä käyn laittaa pihan pyörremyrskyn voimalla kuntoon
Pikkuinen, vähän yli vuoden.Ok. Minkä ikäinen?