The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Jaahas mä vaan käväsen äkkiä muualla,niin täällä jo ollaan kaljaa juomassa,tyynyjä ja tuoppeja heittemässä & vaateita riisumas :eek::unsure::rolleyes::barefoot::LOL:

• Tykkää
Reactions: Elena777
Aijaa vaan! Koko seutukuntako täällä nytkyllä vaan keekoilee kalsarit pääkkösissään ellun kanasina kun mä vastailen viiveellä kun tää vitkutin jähmeilee*ufopääkkönen*:cautious:?!

Antaa mennä vaan:D(y), uskonluulen että menee hyvään tarkoitukseen sillä totesin juuri himaipanallekin että äitis on nyt hiukan tuitui eli vastuu kuuntelemisesta on kuulijalla :geek:
...eli ei tarvii tälle päivälle oottaa mihinkään niin yhtään mitn(y)
M u l l a e i o l e k a l s a r i t p ä ä s s ä.

Huhhuh, kun on kirkasta! Silmät ovat ihan väsyneet vaikka on ollut aurinkolasit ja lippis ja kaikki. :confused:

Ja tisseistä puheenollen. Muinoin oli hirmu huvittavaa kun kirjoittelin iwebissä ja välillä suuntasin kameraa niin että näki ettei mulla ollut paitaa lain. Se, miten herrasmismäisimmät yrittivät huomautella että nyt taitaa näkyä liikaa ja miten ällistyninä suut auki ihmettelivät kun ei mua haitannut tippaakaan. Voi niitä(kin) aikoja...

Huhhuh, kun on kirkasta! Silmät ovat ihan väsyneet vaikka on ollut aurinkolasit ja lippis ja kaikki. :confused:

Ja tisseistä puheenollen. Muinoin oli hirmu huvittavaa kun kirjoittelin iwebissä ja välillä suuntasin kameraa niin että näki ettei mulla ollut paitaa lain. Se, miten herrasmismäisimmät yrittivät huomautella että nyt taitaa näkyä liikaa ja miten ällistyninä suut auki ihmettelivät kun ei mua haitannut tippaakaan. Voi niitä(kin) aikoja...
Ei mua haittaa tippaakaan jos tissi vilahtaa.

Yhteistyössä