Fantzu
Täh?Eiku mitä tää mun kone sekoilee
Täh?Eiku mitä tää mun kone sekoilee
Ihuna Saako vaihtaa vaipat?Pikkuinen, vähän yli vuoden.
KamalaaKatti pahus tartutti sulle sen jöpöttävän härpäkkeen/hilavitkuttimen?
Juuh, koska typy päätti ottaa breikin pottailustaIhuna Saako vaihtaa vaipat?
Niin ja musiikkilinkeissä mulla näkyy joku ruotsalainen popparikokki vaikka siellä on jotain aivan muutaEllu, mulla ainakin napsahtelee noi ilmoitukset miten sattuu tänään. Osa ei tuu läpi ollenkaan, ja osa pompsauta näkyviin minuutin tai muutaman viiveellä.
Potut ja kanasuikaleet on lähempänä kuin tsikiatrit.Jos mies saa raumoja tisseistä ja nakuista naisista niin ei siihen potut auta.
sykiatrit kai hoitaa noita asioita
Sillä se lähtee millä se tulikin, tapas pappa vainaa sanoa eli ei muuta kuin lisää tissejä ja nakuja naisia ja kyllä se siitä, jos ei muuten niin tottuu mokomaanPotut ja kanasuikaleet on lähempänä kuin tsikiatrit.
Semmosta se on. Sit mä voin syöttää sitä. Välillä hää syö ite. Joo, pikkuset on niin ihunia.Juuh, koska typy päätti ottaa breikin pottailusta
Toivottavasti sen masu vaan rauhoittuu ennen aamua. Oli vissiin jossain suupalassa taas maitoa tänään kun veti masun sekaisin nyt illalla.
Hä? Ai niinku mitenkäköniinkömukako?!Sä laitoit tuon saman neljätoistaminnuuttija sitte
Hä? Ai niinku mitenkäköniinkömukako?!
Eeeenkä laittanu
Ihan on nytkyllä semmonen olonen että mua yritetään vedellä tyhjässä pulkassa.
Mitä sitteSä laitoit tuon saman neljätoistaminnuuttija sitte
Mä voin tulla lapsenvahdin vahdiksi?Tulenko lapsenvahdiksi?
Mitä sitte
Voe miten lutusta kun tuolleen isot miehet puolustaa naisen prätiköitä rihkeesti!!!Mä voin tulla lapsenvahdin vahdiksi?
Totta Mooses! Kaksin kaunihimpi, kolmin kivempi, vai mitäs se nyt menikäänMä voin tulla lapsenvahdin vahdiksi?
Kuulin jotakin mainittavanKatti pahus tartutti sulle sen jöpöttävän härpäkkeen/hilavitkuttimen?
JooMä voin tulla lapsenvahdin vahdiksi?
170/70 ny ei o kauheen iso. Lutunen saattaa joskus ollakin. Yleensä vahingossa.Voe miten lutusta kun tuolleen isot miehet puolustaa naisen prätiköitä rihkeesti!!!
Hö. Ekkönää tiijä ettei ny voi vejellä niin ketään missään pulkassa.
Nonii, sit mennään.
Mut meni ainakin se "mies" osa siitä sitten oikein170/70 ny ei o kauheen iso. Lutunen saattaa joskus ollakin. Yleensä vahingossa.
Jompikumpi meistä on ny tainnu ottaa jotain kamomillateetä väkevämpää? Sovitaan suosiolla, että se olen minä niin ei tartte pikkuasiasta tapella.
Menet kumminkin saunaan nakuna joten aiheutat mulle kauheita traumoja!Siitepölyallergia saa veteläksi.
Taidan painua saunan kautta unille. Kivaa iltaa kaikille!