The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Onneks huomenna ja ylihuomenna on lyhyet päivät, sitten alkaakin taas pidennetty versio vkonlopusta ja ens viikolla on myös lyhyt vko.
Yritin epätoivoisesti tehdä sitä samaa mitä olen yrittänyt nyt reilun vkon verran: Lukea filosofiaa, mutta silmät lupsahtavat umpeen jo muistiinpanojen kohalla...miten ihmeessä kukaan jaksaa lukea saati sitten kirjoittaa noita kirjoja!!?

• Tykkää
Reactions: Fantzu
Pähkinämama
Kahvia :coffee:

Typy sammui ruuan päälle kuin saunalyhty.

Huonopuoli, ei voi vieläkään mennä pihaa siivoamaan, ja kukaan ei ole koskenutkaan tähän meidän rapun ympäristöön, kun puol rappuu on tyhjänä vesivaurioiden takia ja toinen puoli on laiskaa juoppoporukkaa. Noh, paitsi mä ja toi alakerran naapuri, mut nekään ei osallistu, ehkä kun eivät ole ymmärtäneet mistä on kyse.

Ehkä mä huomenna löydän jostain sit haravan ja luudan kun vien tytön ulos et edes vähän saa paikkoja siistittyä.

Fantzu
Kahvia :coffee:

Typy sammui ruuan päälle kuin saunalyhty.

Huonopuoli, ei voi vieläkään mennä pihaa siivoamaan, ja kukaan ei ole koskenutkaan tähän meidän rapun ympäristöön, kun puol rappuu on tyhjänä vesivaurioiden takia ja toinen puoli on laiskaa juoppoporukkaa. Noh, paitsi mä ja toi alakerran naapuri, mut nekään ei osallistu, ehkä kun eivät ole ymmärtäneet mistä on kyse.

Ehkä mä huomenna löydän jostain sit haravan ja Liisan kun vien tytön ulos et edes vähän saa paikkoja siistittyä.
Tulenko lapsenvahdiksi? :D:rolleyes:

Yhteistyössä