Pähkinämama
Hyviä saunahetkiä, ja kauniita unia.Siitepölyallergia saa veteläksi.
Taidan painua saunan kautta unille. Kivaa iltaa kaikille!
Hyviä saunahetkiä, ja kauniita unia.Siitepölyallergia saa veteläksi.
Tuurilla ne laivatkin seilaa.Mut meni ainakin se "mies" osa siitä sitten oikein
Mun syytäni?Kuulin jotakin mainittavan
En oo sielläpäin ollukaan enkä mitään tehnykään - ellukin voi todistaa kun ihan ite omin sanoin tuossa sanoi etten oo teheny mitään - joten nytkyllä sanoisin että....
Se oli ihan Ellun syy se
Vähemmästäkin koneet sekoilee kun vilosohvia tavailee...
Nyt sulla on oikea asenne nainen!!Mä.
En.
Ennää.
Ikinäkoskaanmilloinkaan.
Juo.
Maitoa kahvilla
Tiijätkö kun on olo kuin oisin hörässy kuohari- tai simapullon tai molemmat
Pirskahteluttaa ja perhosteluttaa....mutta kyllä tää tästä taas totiseksi muuttuu
Lempeitä löylyjä ja kauniita uniaSiitepölyallergia saa veteläksi.
aaa eiku luin väärin...ensiks luin ihan että siideripölyallergia ja aattelin ton olleen huumoria vaanSiitepölyallergia saa veteläksi.
Mitäs menit pissille....Mun syytäni?
Tämä siitä seuraa kun hetkeksi menee pissille miettimään elämän aivoituksia...heti syytellään ja nytkytellään.
Noku....en viittinyt allekaan laskee..Mitäs menit pissille....
Aina on olemassansa riskit silleNoku....en viittinyt allekaan laskee..
Ai nii, oletko huomannut, että pähkinämaman pakastimessa on lakujätskiä?Nonii, sit mennään.
Pihvit on pakastimessa, perunat tavallisia ja jäätelöä eiblainkaan. Mut kahvia ja simaa löytyis. Ja voikkarivehkeet. Hhmm siitä tuli mieleeni, tartteen varmaan käydä aamusella kaupassa.Ai nii, oletko huomannut, että pähkinämaman pakastimessa on lakujätskiä?
Niin ja jääkaapissa on pihviä ja lohkoperunoita.
Mutta oi-joi - just nyt taapero huutaa ja sinä lupasit vaihtaa vaipan.
Koska olen kiltti niin jätän sinulle hieman lakujätskiä!
Oih, mä unohdin et mulla on ne typyn pahoinpitelemöt suolakurkut kaapissa hyvä kun muistutit.Oikein paistettua kananmunaa, päällä chiliä viipaleina, lisukkeena herkkukurkkua...nom nom nom!
Muuten kuulostaa herkulliselta mutta suhtaudun epäilevästi neitosen käsitykseen paistetuista kananmunista.Oikein paistettua kananmunaa, päällä chiliä viipaleina, lisukkeena herkkukurkkua...nom nom nom!
Hiilirillistä tulee ihan oma tuoksunsa, hyvä valinta.Hiiligrillistä makkaraa ja turun sinappia
pyhMuuten kuulostaa herkulliselta mutta suhtaudun epäilevästi neitosen käsitykseen paistetuista kananmunista.
Ellu käsittelee munat ihan oikein.Muuten kuulostaa herkulliselta mutta suhtaudun epäilevästi neitosen käsitykseen paistetuista kananmunista.
Mikä valinta. Onko vaihtoehtoja.Hiilirillistä tulee ihan oma tuoksunsa, hyvä valinta.
Kerrannii joku on minun puolella tässä asiassa!! *kipittää piirtämään rastin seinään*Ellu käsittelee munat ihan oikein.
No jotkut käyttää kaasua ja ohan noitakin jotka kuumentaa vaan mikrossaMikä valinta. Onko vaihtoehtoja.
noi vaihtoehdot on kasviksille.No jotkut käyttää kaasua ja ohan noitakin jotka kuumentaa vaan mikrossa
kokeilepa hiiligrillata eläväisen taaperon kanssa kerrostalo kolmiossa.No jotkut käyttää kaasua ja ohan noitakin jotka kuumentaa vaan mikrossa