The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Meillä katit riehui yöllä. Keksit oli puoteltu lattialle,raksuja oli pitkin lattiaa ja matto kasassa :D:D
Ravasivat pitkin poikin kämppää ja sänkyä,yöpöydällä käytiin puottelemassa tavaraa :unsure::D

Joku aika sitten Hertta puotti työpöydältä hiiren monta kertaa lattialle,vaikka kielsin. Kisu vaan kahto minua ja pikku hiljaa käpälällä ohjas hiiren pöydän reunalle :cautious::sneaky:

Meillä katit riehui yöllä. Keksit oli puoteltu lattialle,raksuja oli pitkin lattiaa ja matto kasassa :D:D
Ravasivat pitkin poikin kämppää ja sänkyä,yöpöydällä käytiin puottelemassa tavaraa :unsure::D

Joku aika sitten Hertta puotti työpöydältä hiiren monta kertaa lattialle,vaikka kielsin. Kisu vaan kahto minua ja pikku hiljaa käpälällä ohjas hiiren pöydän reunalle :cautious::sneaky:
Eiks oo ihanan vallattomia otuksia?:D
En ymmärrä ihmisiä jotka eivät kissoista tykkää...miten noista voi olla tykkäämättä!:love:

Kissa ei koskaan pudota mitään vahingossa.
Luonnonlaki sanoo, että kömpelö ja ääntä pitävä kissa kuolee nälkään ja sukupuuttoon..En o koskaan tavannu kissaa joka ei osais kulkea posliinikaupassa ääneti jos siellä on hiiri.

Hyväkäytöksisiä koiria olen tavannut joilta ihan vahingossa pelkän massan turvin onnistuu tuupata pikkuVilpertti ihan vahingossa nurin tai tosiaankin vaikka rikkoa paikkoja ihan vahingossa.

Mut kissa. Kissa ei koskaan pidä ääntä eikä pudota mitään jos asialla ei ole jokin tarkoitus.

Yhteistyössä