Just nii...nii just...*murisee*...mur
Just nii...nii just...*murisee*...mur
Siis mitä mä just luin?Pitäisköhän kattoo Aksut vanhat herrat pitkästä aikaa?
Miehet on välillä ihme jurrikoita. Ei niistä ota selvää vaikkei ois muuta juonut kun vettä.Siis mitä mä just luin?
Kokeiles joskus iskeä nainen!Miehet on välillä ihme jurrikoita. Ei niistä ota selvää vaikkei ois muuta juonut kun vettä.
En epäile yhtään etteikö onnistuisKokeiles joskus iskeä nainen!
Ne osaa olla todella hankalia.
Miehen pokaaminen onnistuis minultakin.
Eli just niinku hankalia.En epäile yhtään etteikö onnistuis
Naiset EIVÄT ole hankalia vaan me ollaan strong and independed bitchies!
Olet ajatellut väärin, me olemme hyvin helppoja!Eli just niinku hankalia.
Sitä mä olen vähän ajatellutkin.
Enkä ole. Miehet ovat hölmöjä.En epäile yhtään etteikö onnistuis
Naiset EIVÄT ole hankalia vaan me ollaan strong and independed bitchies!
Toi sit kai riippuu miehestä?Olet ajatellut väärin, me olemme hyvin helppoja!
Taijotainpaljonfiksumpaasanottavaa!
Olet ajatellut väärin, me olemme hyvin helppoja!
Taijotainpaljonfiksumpaasanottavaa!
Ei ne hölmöjä oo, ittepäisiä vaan...onneks me naiset emme ole.Enkä ole. Miehet ovat hölmöjä.
Hei kuule...nytkyllä lähtee...Toi sit kai riippuu miehestä?
Itte olen aina havainnut naiset hyvin hankaliksi ja mitä enemmän ittelle tai naisille ikää kertyy niin sen hankalammiksi naiset muuttuu.
Hei kuule...nytkyllä lähtee...
Mä en oo hankala, vaan kiltti
Otetaas semmoinen h y v i n kuvitteellinen tilanne jossa viiskymppinen sinkkunainen jostain kumman syystä yrittäisi iskeä viiskymppisen sinkkumiehen.Hei kuule...nytkyllä lähtee...
Mä en oo hankala, vaan kiltti
Tai toinen päättää jättää ilman keskustelua asiasta.Otetaas semmoinen h y v i n kuvitteellinen tilanne jossa viiskymppinen sinkkunainen jostain kumman syystä yrittäisi iskeä viiskymppisen sinkkumiehen.
Se menee näin; Moi, mä olen Mirkku ja osaan laittaa pyttipannua kuin äitini ja kananmunat sitten paistetaan vain toiselta puolelta.
Parin päivän päästä Mirkku on tällä palstalla kysymässä, että miten hemmetissä miehestä pääsee eroon!
Sit totuudenmukainen tilanne jossa viiskymppinen sinkkumies yrittää iskeä viiskymppisen sinkkunaisen;
"Moi, mä olen Aksu ja osaan laittaa pyttipannua... ... no mihin hemmettiin se nainen nyt katosi?"
HöhHeräsin ja nyt olo on kamala.
Oma vika kun nukuin illalla.