The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Tänään mä meen tällaisella Rättistyyppisellä illallisella. Pakaste pyttistä, kalapuikkoja, suolakurkku ja ja kirsikka tomaatteja. Typy nääs väsähti ennen kokkauksen aloitusta kun tuli tuo pakollinen kylpy kokkauksen sijasta o_O
Sinäkin unohdit kutsua mut syömään.
Kuinka huono muisti naisilla voi ollakaan?
Hyvä muisti on sit vaan asioissa joissa minä olen möhlinyt enkä itse tahtoisi muistaa.
Naiset. Huoh!

Pähkinämama
Sinäkin unohdit kutsua mut syömään.
Kuinka huono muisti naisilla voi ollakaan?
Hyvä muisti on sit vaan asioissa joissa minä olen möhlinyt enkä itse tahtoisi muistaa.
Naiset. Huoh!
No en tajunnut et pitää erikseen kutsua o_O
Aina voi poikkee kylään, paitsi päissään ettei pikkanen pelästy. Päihtyneenä miehillä yleensä sen verran kova ääni et natiainen pelästyy.

@HopeaToffee - voimia teille kummallekin.
Kaverisuhteilut ovat vaikeita ja jotenkin kummallisesti tyttöjen kesken astetta hankalampia...mutta se yksikin kaveri on riittävä! Toivottavasti tulee se yksi kaunis päivä, hengessä olen mukana..

Ite muuten olin lettipäisenä kouhopäänä tyttöjen joukossa se joka viimeisenä muistettiin...varsinkin sen jälkeen kun silloinen paras kaveri muutti Ruotsiin...mutta nöy hätä, onneksi pihapiiristä löytyi poikia joitten kans tuli juostua ympäri mettiä ja kiipeiltyä puihin ja katoille ja pärrättyä fillareilla - hännänhuippuna mutta mukana kuitenkin, mitäs kaahailivat niin kovaa isoilla pyörillään...mutta opinpahan jarruttamaan liiraten alamäissä(y)!

Ja usein mun pelastus oli myös se, että mä viihdyin iteksenikin vilkkaan mielikuvitukseni ansiosta. Monet kerrat tuli mm.talvella leikittyä lumikasoissa Robin Hoodia tai kolmea muskettisoturia...

Mutta. Se että vanhempana joutuu seuraamaan oman lapsensa kaveritaiteilua ja ulkopuolisena olemista niin...ei sitä sydän särkymättä pysty.

Iltaa :coffee: meillä on paha olla, pienellä siis ja itse suren ohessa. Uudessa kodissa ei ole saatu yhtään leikkikaveria, pihan lapset hyljeksivät omaani. Tänäänkin yritti puoli tuntia tehdä itteensä tykö puhaltelemalla saippukuplia, mutta turhaan. Tyttönelikko ei ollut huomaavinaan. Lopulta pyysin sisälle ja itkuhan siitä tuli pienelle :cry: On yksinäinen. No, nyt katsotaan piirrettyä.

Just aattelin, että pitäskö nakata pöksyt pois kun tuntuu olo niin pinkeeltä:ninja:...enkä jaksanut syödä ees loppuun..joten syön loput myöhemmin.
Suunnittelen ite ihan samaa..tai mun pöksyt lähinnä sitä suunnittelee kun itestään valuvat nilkkoja kohti*kohentelee ja kääntää vyötärökaitaletta uudemman kerran rullalle*...että jos musta ei vähään aikaam kuulu mitn niin sitten on tapahtunut "..no mitä hittojaaaaa...!!" *tömpsmätkishumpsis*- kampitus:barefoot:

Suunnittelen ite ihan samaa..tai mun pöksyt lähinnä sitä suunnittelee kun itestään valuvat nilkkoja kohti*kohentelee ja kääntää vyötärökaitaletta uudemman kerran rullalle*...että jos musta ei vähään aikaam kuulu mitn niin sitten on tapahtunut "..no mitä hittojaaaaa...!!" *tömpsmätkishumpsis*- kampitus:barefoot:
Vähänkö ollaan rebeleitä, pukeudutaanki hengenvaarallisesti, sun vaatteet yrittää kampittaa ja mun vaatteet tukehuttaa mut:ninja::ninja:

Yhteistyössä