Fantzu
*pöllii ellun kahvit*Kahvi on oikein hyvää ja ravinnerikasta, sitä kannattaa ja pitää juoda *luennoi*
Saat kahvia aamulla.
*pöllii ellun kahvit*Kahvi on oikein hyvää ja ravinnerikasta, sitä kannattaa ja pitää juoda *luennoi*
*pöllii ellun kahvit*
Saat kahvia aamulla.
Lisää kahvia tulossa
*suojelee pannua fantzulta, kisulta ja kaisilta*
Eikös sun pitäny sinne vessaan juosta?
NouuEikös sun pitäny sinne vessaan juosta?
Ellu murunen juo liikaa kahvia.
Tämä!!
EI ole olemassa sellaista kuin "liikaa kahvia"
Outo yhteensattuma, silloinhan minäkin viimeksi.,..tai sitten se oli fantzu...tai joku kolmas.Lapset hoidossa joten ei muutaku tsup vaan ja iltaa! oon viimeks ollut humalassa vuonna 2014..
Onpas Mä en juo edes puolta pannullista päivässä.
Liikaa viinaa mä olen joskus saanu tai ottanu, mut mikähän määrä kahvia olis muka liikaa?
Iltaa meillä on paha olla, pienellä siis ja itse suren ohessa. Uudessa kodissa ei ole saatu yhtään leikkikaveria, pihan lapset hyljeksivät omaani. Tänäänkin yritti puoli tuntia tehdä itteensä tykö puhaltelemalla saippukuplia, mutta turhaan. Tyttönelikko ei ollut huomaavinaan. Lopulta pyysin sisälle ja itkuhan siitä tuli pienelle On yksinäinen. No, nyt katsotaan piirrettyä.
Mees takas sinne vessaan, sua selkeesti oksettaa tai kakattaa taas.Onpas Mä en juo edes puolta pannullista päivässä.
Toivottavasti asia korjaantuu.Iltaa meillä on paha olla, pienellä siis ja itse suren ohessa. Uudessa kodissa ei ole saatu yhtään leikkikaveria, pihan lapset hyljeksivät omaani. Tänäänkin yritti puoli tuntia tehdä itteensä tykö puhaltelemalla saippukuplia, mutta turhaan. Tyttönelikko ei ollut huomaavinaan. Lopulta pyysin sisälle ja itkuhan siitä tuli pienelle On yksinäinen. No, nyt katsotaan piirrettyä.
Ei niin eikä minulla ole keinoa korjata asiaa. Kainalokkain itketään ja yritin lohduttaa toista.
Tuo on niin hirveen julmaa ettei oikein sanoja löydy ees.,..
Tytöt on vaikeita.. omalla on yks kaveri..Iltaa meillä on paha olla, pienellä siis ja itse suren ohessa. Uudessa kodissa ei ole saatu yhtään leikkikaveria, pihan lapset hyljeksivät omaani. Tänäänkin yritti puoli tuntia tehdä itteensä tykö puhaltelemalla saippukuplia, mutta turhaan. Tyttönelikko ei ollut huomaavinaan. Lopulta pyysin sisälle ja itkuhan siitä tuli pienelle On yksinäinen. No, nyt katsotaan piirrettyä.
En usko. Minulla ei ole mitään suomenruotsalaisia vastaan, mutta nämä tuntuvat olevan sellaista nokkakippurassa ollaan -porukkaa. Ei me vaan sovita kuvioon mukaan.Toivottavasti asia korjaantuu.
Meillä ei yhtään, edelleenkään.Tytöt on vaikeita.. omalla on yks kaveri..
Siis Fantsu ongelma ei selkeästi ole "liikaa kahvia" vaan liian VÄHÄN kahviaOnpas Mä en juo edes puolta pannullista päivässä.
Voih Jospa muualta alueelta löytyy kaveri.Iltaa meillä on paha olla, pienellä siis ja itse suren ohessa. Uudessa kodissa ei ole saatu yhtään leikkikaveria, pihan lapset hyljeksivät omaani. Tänäänkin yritti puoli tuntia tehdä itteensä tykö puhaltelemalla saippukuplia, mutta turhaan. Tyttönelikko ei ollut huomaavinaan. Lopulta pyysin sisälle ja itkuhan siitä tuli pienelle On yksinäinen. No, nyt katsotaan piirrettyä.