Sanoin liian aikaisin että on parempi mieli. Tyypiltä tuli lisää paskaa niskaan.
Sanoin liian aikaisin että on parempi mieli. Tyypiltä tuli lisää paskaa niskaan.
Röyh....
Kanaa, wokkivihanneksia, jotain itämaista kastiketta ja riisiä.
Ja nyt kahvia.
Kiitos? nakkaa mäelle moinen painajainen..
..siis jos voi ja jos ei niin skippaa numero puffaten pois tai estä/poista kavereista.
*halaa ruttaan*
Hö..koetahan nakata sinäki sitten se jokumuu mielen ja pumpun päältä puis vaan*halaaruttaa hellästi*Eiku ei tää siitä johdu, kun ihan jostain muusta.
Sitä paitsi, vasta ensimmäinen pannullinen menossa.
Niin...Täytyyhän sitä jälkiruokaakin ottaa.
Mihin mä sen nyt jättäisin??Ellu jättää pannun loppupäiväksi. Ei kitata kahvia niin paljon.
Hyvä kun poistit, ei niitä energiasyöppöjä tarvii kanniskella mukanaanKiitos
Poistin numeron ja feissarista. Ei taia olla miestä joka huolii mut sellaisena ku oon. Väliäkö sillä. Ei oo paha olla yksinkään. On kavereita.
Pöydälle, et koske siihen enää tänään.Mihin mä sen nyt jättäisin??
Juu-u *mutisee jupisee*Hyvä kun poistit, ei niitä energiasyöppöjä tarvii kanniskella mukanaan
Ja mitä tulee tuohon loppuosioon niin....*huokasee syvään ja kerää voimia*.....tiijät kyllä mitä mieltä oon. Eikä se mun tieto miksikään muuksi muutu.
Toivoton tapaus*pudistelee päätään*...mutta niin ihuna!*pörröttää Ellusen kampauksen ihan vinksinvonksilleen*Niin...Täytyyhän sitä jälkiruokaakin ottaa.
Ihan turhaan mulle jutiset mupiset kun tiijät että oikeessa oon*hihkuu ja pomppii*!Juu-u *mutisee jupisee*
Ai kauheeta, heti alkoi tekee mieli lisää kahvia kun näin tuon ehotuksen.Pöydälle, et koske siihen enää tänään.
Siis kahvipannuun vai?Pöydälle, et koske siihen enää tänään.
Ellu murunen juo liikaa kahvia.Siis kahvipannuun vai?
Toihan on kauhee rangaistus.
Ei Ellu mitään niimpahaa oo tehny, että kahvi pitäis kieltää?
En nii...Siis kahvipannuun vai?
Toihan on kauhee rangaistus.
Ei Ellu mitään niimpahaa oo tehny, että kahvi pitäis kieltää?
Ai kauheeta, heti alkoi tekee mieli lisää kahvia kun näin tuon ehotuksen.
Sissus saatana. Nytkö alkaa lentää yläpäästä.
Juuh. Tuli paha olo.
Voihan yrjöpurjo...
Kahvi on oikein hyvää ja ravinnerikasta, sitä kannattaa ja pitää juoda *luennoi*Ellu murunen juo liikaa kahvia.