Niinku kuusta? Ei kavereita voi taikoa lapselle, joko osaa niitä hankkia tai ei. En osaa auttaa, olin itsekin yksinäinen lapsi.Voih Jospa muualta alueelta löytyy kaveri.
Niinku kuusta? Ei kavereita voi taikoa lapselle, joko osaa niitä hankkia tai ei. En osaa auttaa, olin itsekin yksinäinen lapsi.Voih Jospa muualta alueelta löytyy kaveri.
Juu en tarkoittanut tuota.Niinku kuusta? Ei kavereita voi taikoa lapselle, joko osaa niitä hankkia tai ei. En osaa auttaa, olin itsekin yksinäinen lapsi.
Ei niin eikä minulla ole keinoa korjata asiaa. Kainalokkain itketään ja yritin lohduttaa toista.
Niin juuri ja juuri niin, ei ihme että hällä on vatsa sekaisin!Siis Fantsu ongelma ei selkeästi ole "liikaa kahvia" vaan liian VÄHÄN kahvia
Mä tulin lapsena poikien kanssa paremmin toimeen, tytöt oli just sellasia ''ei me haluta olla muitten kaaaa...'' ''mee pois me halutaan leikkiä kahestaaaa...''...poikien kanssa oli sitten usein ongelmana se, että kotiin menin polvet verillä kun rämmittiin millon missäkin pusikoissa inkkari/cowboy leikeissä...mulla on vieläkin vasemmassa polvessa arpia niiltä ajoilta.Niinku kuusta? Ei kavereita voi taikoa lapselle, joko osaa niitä hankkia tai ei. En osaa auttaa, olin itsekin yksinäinen lapsi.
mä juon kahvia myöhemminLisää kahvia tulossa
*suojelee pannua fantzulta, kisulta ja kaisilta*
Halauksia,toivottavasti kavereita löytyisi ajan kanssaIltaa meillä on paha olla, pienellä siis ja itse suren ohessa. Uudessa kodissa ei ole saatu yhtään leikkikaveria, pihan lapset hyljeksivät omaani. Tänäänkin yritti puoli tuntia tehdä itteensä tykö puhaltelemalla saippukuplia, mutta turhaan. Tyttönelikko ei ollut huomaavinaan. Lopulta pyysin sisälle ja itkuhan siitä tuli pienelle On yksinäinen. No, nyt katsotaan piirrettyä.
Mä muistan kun kymppivanhana mun kortteliin muutti uus tyttö. Ja siinä iässähän tytöt on yäk!En usko. Minulla ei ole mitään suomenruotsalaisia vastaan, mutta nämä tuntuvat olevan sellaista nokkakippurassa ollaan -porukkaa. Ei me vaan sovita kuvioon mukaan.
Itsellä samanlainen kokemus lapsuudesta. Onneksi olin kova juoksemaan ja kerran heilui nyrkkikin. Mutta kotiin tuli onnellinen lapsi polvet ruvella, kiviä taskussa ja housun puntit litimärkinä. Tyttöjen kanssa leikit oli erilaisia, joskus sujuivat ja useimmiten eivät.Mä tulin lapsena poikien kanssa paremmin toimeen, tytöt oli just sellasia ''ei me haluta olla muitten kaaaa...'' ''mee pois me halutaan leikkiä kahestaaaa...''...poikien kanssa oli sitten usein ongelmana se, että kotiin menin polvet verillä kun rämmittiin millon missäkin pusikoissa inkkari/cowboy leikeissä...mulla on vieläkin vasemmassa polvessa arpia niiltä ajoilta.
Oli mulla tyttökavereitakin, mutta heijjän kanssa leikit oli välillä niin tylsiä, että jäin mieluummin kotiin kuuntelemaan musiikkia ja härnäämään vanhempaa veljeeni.
Karhulla on vatsalaukku, josta kuuluu aina haukku. Täällä puhuu tyhjä suoli, ruokkijako multa kuoli?Kauhee ulina vatsassa.
Mulla myös, mut mun taitaa olla ihan vaan nälästä johtuvaa välillä meinaa syömisestä jäädä vähiin kun typyn kanssa tohottaa. Hää kun alkais kokonsa syömään itse niin ehtisi itsekin samaan aikaa jotain haukataKauhee ulina vatsassa.
Tänään mä meen tällaisella Rättistyyppisellä illallisella. Pakaste pyttistä, kalapuikkoja, suolakurkku ja ja kirsikka tomaatteja. Typy nääs väsähti ennen kokkauksen aloitusta kun tuli tuo pakollinen kylpy kokkauksen sijasta
Röyh...moro
..saanksmää tulla? Vaikka kyllä mä meinasin etten tuukaan, kun joku raja tässä meikäläisenkin olemisessa, mutta sitten mä huomasin että täällä jo oonkin ja
Sitäpaitti mä tarviin jotenki nytkyllä hiukan tasoittavaa seuraa kaiken tuon ooämgeesikasiidee- pläjäytyksen muodossa ja tiiän että sitä täältä löytyy
Ja kahvia oon ottanu näemmä tarpeeksi kun lipsahti överit hymiöosastolla
NamKuumaa kahvia...