Joo Muistaakseni Avonleaan sijoittuvat tarinatkin on sieltä ja eiks pieni runotyttökin sijoitu jonnekin noihin paikkoihin?*muistelee*Anna
Joo Muistaakseni Avonleaan sijoittuvat tarinatkin on sieltä ja eiks pieni runotyttökin sijoitu jonnekin noihin paikkoihin?*muistelee*Anna
Siellä on aiheeseen liittyvä museo. Pääsispä sinne joskus.Joo Muistaakseni Avonleaan sijoittuvat tarinatkin on sieltä ja eiks pieni runotyttökin sijoitu jonnekin noihin paikkoihin?*muistelee*
On ne saaret ovat noin kolme tuhatta kilometriä itään tästä mun kotikaupungista.Eiks Prinssi Edwardsin saaret oo Kanadassa? Mun on aina tehny mieli päästä käymään siellä...tai ei ny aina mutta kauan aikaa sitten jo kun luin muutaman kirjan joiden tarinat sijoittui sinne.
Oletko muuten kauan asunut siellä?On ne saaret ovat noin kolme tuhatta kilometriä itään tästä mun kotikaupungista.
Voi olla vähän kauempanakin.
En ole koskaan käynyt siellä, Montreal on itäisin paikka, jossa olen käynyt täällä
Älä muuta sano...ja sitten toinen museo minne haluaisin päästä olis Laura Ingalls Wilderin museoon!!Siellä on aiheeseen liittyvä museo. Pääsispä sinne joskus.
Muutaman vuosikymmenen.Oletko muuten kauan asunut siellä?
Hauskaa, kun muksu on pikkuhiljaa innostumassa lukemisesta. Nämö kirjat meillä on työn alla. Mulla on muuten kirjoittajan tekemä keittokirja.Älä muuta sano...ja sitten toinen museo minne haluaisin päästä olis Laura Ingalls Wilderin museoon!!
Ja keitto vaan paranee lämmitettäessä.Kuka täällä oikein häärii kokkina?
Siis meinaan, että tulihan harvinaisen hyvää makkarasoppaa. Vaikka siinä ei o muuta kuin pottuja, porkkanoita, lanttua, sipulia, varsiselleriä, niin ja sitä makkaraa. Mausteena kolme liemikuutiota ja lusikallinen pippuria.
Ilmeisesti se nokare keitettyä multaa antaa tälle jotenkin semmoisen maanläheisen maun?
Onneksi tuli tehtyä paljon kun kerran näin hyvin onnistui.
Mistä sä sellasen keittokirjan oot saanut?? Onko suomeks??Hauskaa, kun muksu on pikkuhiljaa innostumassa lukemisesta. Nämö kirjat meillä on työn alla. Mulla on muuten kirjoittajan tekemä keittokirja.
Se on pitkä aika se. Meinaatko jäädä sinne?Muutaman vuosikymmenen.
Eiks Montrealissa puhuta enemmän ranskaa kuin englantia?On ne saaret ovat noin kolme tuhatta kilometriä itään tästä mun kotikaupungista.
Voi olla vähän kauempanakin.
En ole koskaan käynyt siellä, Montreal on itäisin paikka, jossa olen käynyt täällä
Toki on. Huutiksesta sen bongasin. Lauran keittokirja.Mistä sä sellasen keittokirjan oot saanut?? Onko suomeks??
Sekä että, joissakin paikoissa ne eivät halua edes puhua Englantia.Eiks Montrealissa puhuta enemmän ranskaa kuin englantia?
Toi täytys kyllä saada! Monet kerrat niitä kirjoja lukiessa alkoi tekee mieli amerikkalaista omena tai kanapiirakka ym...herkkua.Toki on. Huutiksesta sen bongasin. Lauran keittokirja.
No, tässä kirjassa on ne reseptit. Lisänä paljon historiaa.Toi täytys kyllä saada! Monet kerrat niitä kirjoja lukiessa alkoi tekee mieli amerikkalaista omena tai kanapiirakka ym...herkkua.
Ihan oikeesti toi täytyy saadaNo, tässä kirjassa on ne reseptit. Lisänä paljon historiaa.
Huutonetistä löytynee tai antikka.netIhan oikeesti toi täytyy saada
Puhutko sitten molempia kieliä? Eikös se oo jotenkin pakollista siellä?Sekä että, joissakin paikoissa ne eivät halua edes puhua Englantia.
Ostan sen itelleni joulu tai synttärilahjaks ja pistän pakettiin oikein!Huutonetistä löytynee tai antikka.net
Miksi ei kehtaisi kirjautua? Mitä tuo harmaa sitten on tehnyt sinulle?eikä sinua kun et kehtaa enää kirjautua. harmaana sentään voit vielä toistaseks kirjotella.