Mut toihan on kätevää!Seukkailin joskus canadalaisen miehen kanssa ja suuttuessaan se alkoi huutaa ranskaksi. Muuten puhuttiin englantia. Hassu mies oli hän..
Kätevää tosiaan. En voinut koskaan suuttua takaisin kun en ymmärtänyt mistä puhuttiin ja haukuttiinko minua kenties vai ei..Mut toihan on kätevää!
Kun puoliso alkaa puhumaan rumia tai nalkuttamaan niin ei ymmärrä sanaakaan mitä hän sanoo.
Hmmm... pitäiskö alkaa harkitsemaan kiinalaista naisystävää?
En puhu yhtään sanaa ranskaa ja vain muutaman sanan englatia.Puhutko sitten molempia kieliä? Eikös se oo jotenkin pakollista siellä?
Mies ja muksu tietää et mammalta palo pahasti proppu jos alkaa Suomea sylkemäänMut toihan on kätevää!
Kun puoliso alkaa puhumaan rumia tai nalkuttamaan niin ei ymmärrä sanaakaan mitä hän sanoo.
Se luulee että harmaa on se musta jota kiusaa.Miksi ei kehtaisi kirjautua? Mitä tuo harmaa sitten on tehnyt sinulle?
Öö, miten sä voit sitten asua siellä kymmeniä vuosia ja olla oppimatta paikalliskieltäEn puhu yhtään sanaa ranskaa ja vain muutaman sanan englatia.
Ranska on pääkieli monin paikoin täällä.
''Luulee että harmaa on se musta..'' Anteeksi kuinka? Mitä se harmaa musta sitten on tehnyt joka ei kehtaa enää kirjautua?Se luulee että harmaa on se musta jota kiusaa.
Niinhän sitä luulee. Aina on väärällä hetkellä joku suomenkielentaitpinen kuulollaJa toisinaan on ollut ihan kätevää kun on julkisilla kun paikoilla voinut kirota kun ei nuita suomea osaavia ole ollut lähellä
Elämänkokemukseni sanoo, että kaikki on hyvin jos nainen vähän räksyttää. Se joskus kuuluu asiaan. Suomenpystykorvakin on sairas jos se ei hauku kaikkea mikä liikkuu tai pysy paikallaan.Mies ja muksu tietää et mammalta palo pahasti proppu jos alkaa Suomea sylkemään
Katsos, kun olen enemmänkin käytännön, kuin teorioitten mies, et tuhlaa aikaani turhiin höpinöihin, käyn suoraan asiaan.Öö, miten sä voit sitten asua siellä kymmeniä vuosia ja olla oppimatta paikalliskieltä
Jos niin on käynyt, niin ovatten olleet liian kohteliaita mainitakseen asiastaNiinhän sitä luulee. Aina on väärällä hetkellä joku suomenkielentaitpinen kuulolla
Onpa murjottava katti
Mä puhun rumia myös vietnamin ja makedonian kielellä.Mut toihan on kätevää!
Mulla on kookosshampoota/hoitoainetta/saippuaa ja sellasena iholle levitettävänä kookosvoina! Ihanan tuoksusia aineita!Vartalo tuoksuu oliiville ja hiukset kookospähkinälle.
Vartalo tuoksuu oliiville ja hiukset kookospähkinälle.
Sit se olis tyynysodan paikka!Mulla on kookosshampoota/hoitoainetta/saippuaa ja sellasena iholle levitettävänä kookosvoina! Ihanan tuoksusia aineita!
Käytä sit niitä kun suutut mulle!Mä puhun rumia myös vietnamin ja makedonian kielellä.
Ei nyt kerkee kun pitää kahviakin juodaSit se olis tyynysodan paikka!
Ellu ei kerkee mut me voidaan tapella.Sit se olis tyynysodan paikka!