Joo, pitänee ruveta nukkumaan.Mitkäs ihmeen suviseurat täällä on menossa?
Ei malta vielä...viime yö meni taas vähän paremmin nukkuessa ja nukahtelin tänään päiväsaikaan tai torkahtelin ja nyt ei ihan heti nukuta.Joo, pitänee ruveta nukkumaan.
NonniEi malta vielä...viime yö meni taas vähän paremmin nukkuessa ja nukahtelin tänään päiväsaikaan tai torkahtelin ja nyt ei ihan heti nukuta.
Muutamana yönä on nukkuminen ollu sitä sun tätä ja enimmäkseen ei mitään.Ei malta vielä...viime yö meni taas vähän paremmin nukkuessa ja nukahtelin tänään päiväsaikaan tai torkahtelin ja nyt ei ihan heti nukuta.
Mulla taas ei oo mihkään menoo aamulla ja huomenna, joten nyt sitten oon ihan Blink pirteenä, vaikka toisaalta keho yrittääkin selkeesti kuiskutella tyyliin: ''Mentäs jo nukkumaan, väsyttää...''Muutamana yönä on nukkuminen ollu sitä sun tätä ja enimmäkseen ei mitään.
Mut eilen sit painuin ajoissa sänkyyn ja nukuin melkein kellon ympäri.
Tänään täs vielä hiukkasen kattelen töllötintä vaikka sieltä ei mitään tulekaan mut kohta uinumaan ja aamulla aikainen herätys ja lekuriin.
KÄytkö töissä koskaan?Alan kohta kahtomaan jotain zombiskeidaa ja syömään pitsaa, enkä ihan mitä vain pitsaa, vaan pakastepitsaa
Italian kiekoissa oo pohjaa nimeksikkään
Mennään vaan. Ihan kohta.Mulla taas ei oo mihkään menoo aamulla ja huomenna, joten nyt sitten oon ihan Blink pirteenä, vaikka toisaalta keho yrittääkin selkeesti kuiskutella tyyliin: ''Mentäs jo nukkumaan, väsyttää...''
Makkarassa olis riittävästi mausteita. Tilasit oikeen migreenin itsellesi? Ilman liemikuutioita keitot ovat hyviä ruokia.Mausteena kolme liemikuutiota.
KÄytkö töissä koskaan?
Työhän on vaan sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä.Välillä käväsen vähäsen, ylimainostettua eli en suosittele kenellekkään
Ethän sinä pitsan kanssa nuku?Pitsa odotataa, hyvää yötä
https://www.mediuutiset.fi/uutiset/vuoden-2007-100-terveysvaikuttajaa/3539f08c-dd2e-3555-9e7f-3a8fc8ad8f45Muutamana yönä on nukkuminen ollu sitä sun tätä ja enimmäkseen ei mitään.
Mut eilen sit painuin ajoissa sänkyyn ja nukuin melkein kellon ympäri.
Tänään täs vielä hiukkasen kattelen töllötintä vaikka sieltä ei mitään tulekaan mut kohta uinumaan ja aamulla aikainen herätys ja lekuriin.
Katso sit kun unet loppuu, tuo:Mulla taas ei oo mihkään menoo aamulla ja huomenna, joten nyt sitten oon ihan Blink pirteenä, vaikka toisaalta keho yrittääkin selkeesti kuiskutella tyyliin: ''Mentäs jo nukkumaan, väsyttää...''