The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei malta vielä...viime yö meni taas vähän paremmin nukkuessa ja nukahtelin tänään päiväsaikaan tai torkahtelin ja nyt ei ihan heti nukuta.:oops:
Muutamana yönä on nukkuminen ollu sitä sun tätä ja enimmäkseen ei mitään.
Mut eilen sit painuin ajoissa sänkyyn ja nukuin melkein kellon ympäri.
Tänään täs vielä hiukkasen kattelen töllötintä vaikka sieltä ei mitään tulekaan mut kohta uinumaan ja aamulla aikainen herätys ja lekuriin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Muutamana yönä on nukkuminen ollu sitä sun tätä ja enimmäkseen ei mitään.
Mut eilen sit painuin ajoissa sänkyyn ja nukuin melkein kellon ympäri.
Tänään täs vielä hiukkasen kattelen töllötintä vaikka sieltä ei mitään tulekaan mut kohta uinumaan ja aamulla aikainen herätys ja lekuriin.
Mulla taas ei oo mihkään menoo aamulla ja huomenna, joten nyt sitten oon ihan Blink pirteenä, vaikka toisaalta keho yrittääkin selkeesti kuiskutella tyyliin: ''Mentäs jo nukkumaan, väsyttää...''
 
vierailija
Muutamana yönä on nukkuminen ollu sitä sun tätä ja enimmäkseen ei mitään.
Mut eilen sit painuin ajoissa sänkyyn ja nukuin melkein kellon ympäri.
Tänään täs vielä hiukkasen kattelen töllötintä vaikka sieltä ei mitään tulekaan mut kohta uinumaan ja aamulla aikainen herätys ja lekuriin.
https://www.mediuutiset.fi/uutiset/vuoden-2007-100-terveysvaikuttajaa/3539f08c-dd2e-3555-9e7f-3a8fc8ad8f45
 
vierailija
Mulla taas ei oo mihkään menoo aamulla ja huomenna, joten nyt sitten oon ihan Blink pirteenä, vaikka toisaalta keho yrittääkin selkeesti kuiskutella tyyliin: ''Mentäs jo nukkumaan, väsyttää...''
Katso sit kun unet loppuu, tuo:
"28-vuotias Anton Hassel on maannut jo vuoden pimeässä huoneessa, koska ei jaksa muutakaan. Lääkärit kiistelevät yhä ME/CFS:n eli kroonisen väsymysoireyhtymän syistä. Sillä aikaa potilaat ovat oman onnensa nojassa. Toimittaja: Stefan Brunow.
Näkyy areenalla

Ei tietenkään ne löydä syytä, kun Novartis ja Syngenta ovat samaa firmaa. Se on mahdottomuus(y)

Ei se silti tarkoita, etteikö voi parantua. Ainoastaan sitä, ettei parantavaa lääkettä ole - ei tietenkään, myrkytysoireisiin ei pidä lisätä myrkkyä:cool:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä