The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No sä et ole lukenut @päättämän viestejä
Mä luen harmaiden viestejä myös...ja ihan oikeesti en oo huomannut täällä vielä ketään joka olis käynyt yhenkään harmaan kimppuun ilkeilemällä ensiks...vastaan ollaan kyllä vähän joka ikinen koitettu laittaa kun meitä on vuorotellen haukuttu. Mistälähtien itsensä puolustaminen on ollu väärin? Miks tästä pitää ees keskustella erikseen?? Kun ihmiset käyttäytyis ja keskustelis asiallisesti ja sopis jos ovat toista loukanneet niin tää keskustelu olis täysin turha.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Viiden litran kattila makkarasoppaa tulilla.

Mut ei menny kuin strömsöössä.
En kaupassa muistanu yhtään kattoa mimmoisia pottuja pussissa on. No nää on pieniä... ja multaisia.
Jos näin pienet potut kuorii niin ei jää just kattilaan laitettavaa. Eli nää pitää pestä. Siihen tarttis juuresharjaa jota poikamiesäijä ei o kattonu tarpeelliseksi puutteelliseen keittiönurkkaansa hankkia. Tiskiharja ei oikein hommassa hyvin toimi, nyt voin sen kertoa.

No, pikkupoikana tuli popsittua kastematojakin niin tuskin mä ny kuolen jos soppakattilassa on pikkuripaus keitettyä multaa.

Poikamiesäijä kirjoittaa puutelistaan "juuresharja" ja yrittää muistaa jatkossa kattella tarkemmin mitä kämpilleen raahaa.
Täällä Teksasissa pienetkin perunat ovat juuri sopivan kokoisia ja puhtaita. Voi keittää kuorineen lihakeittoon, jos niin haluaa.
Makkarakeittoa täällä ei taida olla.
 
En ole Teksasissa, Kanadassa olen ja täälä taitaa olle kolme- neljä astetta lämmintä nyt. Tämä mun koti on aika Pohjoisessa.
Eiks Prinssi Edwardsin saaret oo Kanadassa? Mun on aina tehny mieli päästä käymään siellä...tai ei ny aina mutta kauan aikaa sitten jo kun luin muutaman kirjan joiden tarinat sijoittui sinne.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä