The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Hhmm en ole kenenkään kanssa moisista keskustellut. Ja isona ihmisenä ihan itse teen päätelmät siitä, kehen luottaa ja kehen ei. Ei kai kukaan ole niin hullu, että sokeasti luottaa netissä anonyymisti esiintyviin ihmisiin?
Kuten kerroin jo niin ihan omaa parastasi tässä vaan ajattelen. Toki uskot ketä tahdot mutta ainakin fantzulla on taipumus liioitella miehistä ja Eräs peukuttaja puukotti vuosi sitten yhtä entistä mustaa aika ikävästi selkään.
 
Pähkinämama
Kuten kerroin jo niin ihan omaa parastasi tässä vaan ajattelen. Toki uskot ketä tahdot mutta ainakin fantzulla on taipumus liioitella miehistä ja Eräs peukuttaja puukotti vuosi sitten yhtä entistä mustaa aika ikävästi selkään.
Jos sulla ei ole munaa tulla ihan rohkeasti omalla naamalla tapaamaan ja kertomaan näitä jorinoitasi, niin oletko ystävällinen ja jorinoi jollekin jota kiinnostaa.

Mä en tiedä kuka sä olet tai ketä kukaan muukaan täällä on, mä olen vain nähnyt harmaiden täällä hyökkäävä naurettavalla tavalla ihmisten henkilökohtaisuuksiin, ja mua ihan oikeasti ei kiinnosta hittoakaan.

Mä en ole täällä etsimässä miestä tai uutta parasta kaveria, joten mua ei hetkauta yhtään mitä joku on tehnyt tai jättänyt tekemättä, oikeesti tai kuvitellusti. Etsi itsellesi elämä ja jätä mut sen ulkopuolelle, kiitos.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä