Ellu, Päätön ja Fantzu? Onhan ne kaikki aikamoisia ämmiä kieltämättä.Huomenta Sateista sellaista, mutta kahvin kera.
Jaahans, joku reppana nyt edelleen kuvittelee pystyvänsä provoamaan ihmisiä noilla keksityillä suhdekuvioilla
Nyt on mun inboxissa kaikki 3 yksittäistä viestiä, ja kaikki naisilta Koskakohan alkaa lepakkopuheet?
Paskanhajun perusteella sanoisin että kyllä.Vanhat palaavat ketjuun.
Niin on.On muuten kylymä ilma hrrrr
Täällä satoi viime yönä.Iltapäivää kylmää sellaista. Ja harmaata, mut onneks ei sentään sada.
Muista se mistä puhuttiin, eli että ei kannata luottaa tiettyihin mustiin naisiin täällä.Huomenta Sateista sellaista, mutta kahvin kera.
Jaahans, joku reppana nyt edelleen kuvittelee pystyvänsä provoamaan ihmisiä noilla keksityillä suhdekuvioilla
Nyt on mun inboxissa kaikki 3 yksittäistä viestiä, ja kaikki naisilta Koskakohan alkaa lepakkopuheet?
Täällä satoi vähän rakeita ja tosi jäätävää tihkusadettaIltapäivää kylmää sellaista. Ja harmaata, mut onneks ei sentään sada.
Hhmm en ole kenenkään kanssa moisista keskustellut. Ja isona ihmisenä ihan itse teen päätelmät siitä, kehen luottaa ja kehen ei. Ei kai kukaan ole niin hullu, että sokeasti luottaa netissä anonyymisti esiintyviin ihmisiin?Muista se mistä puhuttiin, eli että ei kannata luottaa tiettyihin mustiin naisiin täällä.
Yiks, rakeet ei koskaan kivoja. Mut onneks ne ei täällä kovin isoja koskaan ole.Täällä satoi vähän rakeita ja tosi jäätävää tihkusadetta
Halaus.
Mä menin aamusta tietokonetomografiaa varten sairaalaan ja sit se kysyy oonko käynyt jo labrassa ja lopputuloksena sinne pikaisesti ja sit piti odottaa reilu tunti jotta tulokset tulevat.
Ja vittu kun just siksi mä soitin viime viikolla ja ihmettelin, miksei oo lähetettä ja miksei ole lääkäriaikaa ja neiti sieltä sanoi että "täällä nää joo näyttävät roikkuvan, ne lähetetään sit kun on tarpeellista".
Kaik pitää itse tietää ja osata ja huomenna soitan ja urputan siitä lääkäriajasta. En mä sinne sit enää voi singota kun oon ruotsissa.
Vähän vielä tekisi mieli valittaa mutta enpäs, vaan tutkin tovin ketjua taaksepäin ja lisäksi kysyn, mitä muiden päivään?
Jep. Onneksi ei tullut isoja rakeita ja iskenyt päin naamaaYiks, rakeet ei koskaan kivoja. Mut onneks ne ei täällä kovin isoja koskaan ole.
Juu, mä huijasin ja liioittelin yhdessä asiassa. Nyt muhun ei voi luottaa. Mutta väliäkö sillä uskotaako mua netissä. Kerroin kuitenkin asian.Hhmm en ole kenenkään kanssa moisista keskustellut. Ja isona ihmisenä ihan itse teen päätelmät siitä, kehen luottaa ja kehen ei. Ei kai kukaan ole niin hullu, että sokeasti luottaa netissä anonyymisti esiintyviin ihmisiin?