The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Neiti Xx
Me kaikki kirjautumattomina kirjoittavat saamme myöhemmin kiittää tuota valeitten ja ilkeilyjen suoltajaa siitä että tänne tulee kirjautumispakko, typerää kuvitella että tuolla tavalla voi jatkaa kirjoittelua loputtomiin. Kuvienlisäys mahdollisuus jo vietiin sarvikuono jne, kuvien takia.
Kiitos etukäteen sinulle vajakille joka et muuta saa aikaan kuin vittuilua.
 
Pähkinämama
Tällainen päivä tänään. Näyttää ketjussa yhtä harmaalta kuin ulkonakin.

Ja hitsi kun pitäis ratketa joka paikkaan samaan aikaan. Ja hemmetin asioiden odottelu on sitten ihan maailman ikävintä puuhaa, vaikka kuin ois kokemusta. Ihan riippumatta siitä kuinka pitkä odotus on, se aina tuntuu yhdeksältä kuukaudelta :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päivää ketjuun :)

Töitä tehty & kaupassa käyty,kaupasta lähti mukaan kissanruuan,maidon & jogurtin ohella myös eilisen tähtiä.
Salaaattia,banaania,omenoita ja päärynöitä sai halvalla.:)(y):p
Tekasin sitten hedelmäkiisseliä ja omenaa pupelsin välipalana,huomenna vois raastaa hedelmiä aamupuuroon
Kahviakin juotu pari kertaa :coffee:

Mukavaa päivää :)
 
:notworthy:

Mä menin aamusta tietokonetomografiaa varten sairaalaan ja sit se kysyy oonko käynyt jo labrassa ja lopputuloksena sinne pikaisesti ja sit piti odottaa reilu tunti jotta tulokset tulevat.

Ja vittu kun just siksi mä soitin viime viikolla ja ihmettelin, miksei oo lähetettä ja miksei ole lääkäriaikaa ja neiti sieltä sanoi että "täällä nää joo näyttävät roikkuvan, ne lähetetään sit kun on tarpeellista".

Kaik pitää itse tietää ja osata ja huomenna soitan ja urputan siitä lääkäriajasta. En mä sinne sit enää voi singota kun oon ruotsissa.

Vähän vielä tekisi mieli valittaa mutta enpäs, vaan tutkin tovin ketjua taaksepäin ja lisäksi kysyn, mitä muiden päivään? :)
 
vierailija
Huomenta :) Sateista sellaista, mutta kahvin kera.

Jaahans, joku reppana nyt edelleen kuvittelee pystyvänsä provoamaan ihmisiä noilla keksityillä suhdekuvioilla :ROFLMAO:

Nyt on mun inboxissa kaikki 3 yksittäistä viestiä, ja kaikki naisilta :LOL: Koskakohan alkaa lepakkopuheet?
Muista se mistä puhuttiin, eli että ei kannata luottaa tiettyihin mustiin naisiin täällä.
 
:notworthy:

Mä menin aamusta tietokonetomografiaa varten sairaalaan ja sit se kysyy oonko käynyt jo labrassa ja lopputuloksena sinne pikaisesti ja sit piti odottaa reilu tunti jotta tulokset tulevat.

Ja vittu kun just siksi mä soitin viime viikolla ja ihmettelin, miksei oo lähetettä ja miksei ole lääkäriaikaa ja neiti sieltä sanoi että "täällä nää joo näyttävät roikkuvan, ne lähetetään sit kun on tarpeellista".

Kaik pitää itse tietää ja osata ja huomenna soitan ja urputan siitä lääkäriajasta. En mä sinne sit enää voi singota kun oon ruotsissa.

Vähän vielä tekisi mieli valittaa mutta enpäs, vaan tutkin tovin ketjua taaksepäin ja lisäksi kysyn, mitä muiden päivään? :)
Halaus.
Toivottavasti on hyviä uutisia sitten.
Ei ihmeitä tänne,töitä& kaupassa & kahvia
 
Fantzu
Hhmm en ole kenenkään kanssa moisista keskustellut. Ja isona ihmisenä ihan itse teen päätelmät siitä, kehen luottaa ja kehen ei. Ei kai kukaan ole niin hullu, että sokeasti luottaa netissä anonyymisti esiintyviin ihmisiin?
Juu, mä huijasin ja liioittelin yhdessä asiassa. Nyt muhun ei voi luottaa. :geek: Mutta väliäkö sillä uskotaako mua netissä. Kerroin kuitenkin asian. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä