Höh,halaus & jaksamista kipujen & saikkun kanssa.Tänään käyty taas lääkärillä kipujen takia. Viikko saikkua ja uusi käynti ens viikolla. Nuppi sekoaa kotona ollessa.
Höh,halaus & jaksamista kipujen & saikkun kanssa.Tänään käyty taas lääkärillä kipujen takia. Viikko saikkua ja uusi käynti ens viikolla. Nuppi sekoaa kotona ollessa.
Mene baariinTänään käyty taas lääkärillä kipujen takia. Viikko saikkua ja uusi käynti ens viikolla. Nuppi sekoaa kotona ollessa.
Kiitos Ilmeisesti hermopinne.Höh,halaus & jaksamista kipujen & saikkun kanssa.
Mene sinä vaan. Mä käyn ehkä kaverin luona.Mene baariin
Kuten kerroin jo niin ihan omaa parastasi tässä vaan ajattelen. Toki uskot ketä tahdot mutta ainakin fantzulla on taipumus liioitella miehistä ja Eräs peukuttaja puukotti vuosi sitten yhtä entistä mustaa aika ikävästi selkään.Hhmm en ole kenenkään kanssa moisista keskustellut. Ja isona ihmisenä ihan itse teen päätelmät siitä, kehen luottaa ja kehen ei. Ei kai kukaan ole niin hullu, että sokeasti luottaa netissä anonyymisti esiintyviin ihmisiin?
Odotetaan,kyllä se baari päivä tulee kun aina se saikulla tietyillä tulee.Mene sinä vaan. Mä käyn ehkä kaverin luona.
Menetkö papparaisen luo?Mene sinä vaan. Mä käyn ehkä kaverin luona.
Ei tainnut ihan noinpäin mennä!Kuten kerroin jo niin ihan omaa parastasi tässä vaan ajattelen. Toki uskot ketä tahdot mutta ainakin fantzulla on taipumus liioitella miehistä ja Eräs peukuttaja puukotti vuosi sitten yhtä entistä mustaa aika ikävästi selkään.
Jos sulla ei ole munaa tulla ihan rohkeasti omalla naamalla tapaamaan ja kertomaan näitä jorinoitasi, niin oletko ystävällinen ja jorinoi jollekin jota kiinnostaa.Kuten kerroin jo niin ihan omaa parastasi tässä vaan ajattelen. Toki uskot ketä tahdot mutta ainakin fantzulla on taipumus liioitella miehistä ja Eräs peukuttaja puukotti vuosi sitten yhtä entistä mustaa aika ikävästi selkään.
Mikä papparainen?Menetkö papparaisen luo?
Ai hitsi sullakinKiitos Ilmeisesti hermopinne.
Pöh, paska juttu.Ai hitsi sullakin
Mulla on vaan tuossa ranteessa mokoma.
Niinpä, taidan kilauttaa kaverille josko olis jo kotona.Ja sama marmatus näemmä jatkuu.
Miten kukaan jaksaa? Koko loppuelämänsäkö aikoo jatkaa? Miten mun on vaikea ymmärtää, miksi tuhlata elämäänsä täällä kun ei kerran viihdy!
Jep niin on.Pöh, paska juttu.
Älä nyt sinä heti katoa kun mä tulin!Niinpä, taidan kilauttaa kaverille josko olis jo kotona.
Älä nyt sinä heti katoa kun mä tulin!
Jaaha että niinkö kaikki menikin?Kuten kerroin jo niin ihan omaa parastasi tässä vaan ajattelen. Toki uskot ketä tahdot mutta ainakin fantzulla on taipumus liioitella miehistä ja Eräs peukuttaja puukotti vuosi sitten yhtä entistä mustaa aika ikävästi selkään.
Kuten kerroin jo niin ihan omaa parastasi tässä vaan ajattelen. Toki uskot ketä tahdot mutta ainakin fantzulla on taipumus liioitella miehistä ja Eräs peukuttaja puukotti vuosi sitten yhtä entistä mustaa aika ikävästi selkään.