The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mjaa. Tänään ei töllöttimestä muuta tule niin iltaleffana sit Maailman ympäri 80 päivässä. Tai sit kirja kouraan kun olen ton nähny useasti.
Mut jos ette ole nähneet niin kattokaa ihmeessä, toi on hauska. Ja tossa on myös Arska.
 
Tänään naudanliha käristystä tein johon laitoin paljon kelta- ja punasipulia. Kun ei ole oikia poronkäristys niin pysty laittamaan sibuleita sinne, oikiaan potonkäristykseenhän ei laiteta muita mausteita kuin suolaa ja maustepippuria. Mustapippurikin ois jo sama ko kusisin siihen.

Mut Bon appetit!
Lidlin jauhoista tein vielä epäkäristykselle sopivan muusin, oli kuitenkin hyvää :)
Kohmeiset puolukat vedin koneessa hiluiksi ja sokeria päälle, venäläisiä suolakurkkuja kylykeen vielä. Maistui.
 
Pitkä päivä takana. Olen ollut hereillä aamuviidestä lähtien, kun en päässyt uneen enää uudestaan. Tänään tuli käytyä terapiassa ja koiran kanssa lenkkeiltiin ja piipahdettiin myös koirapuistossa.

Oma koirani löysi kivoja kavereita puistosta, kolme isoa koiraa oli meidän kanssa siellä samaan aikaan. Innostui juoksemaankin ja leikkimään kavereidensa kanssa. Hyvin pysyi isompien vauhdissa mukana, vaikka oli itse varmaan puolet pienempi kuin toiset. Kiva saada koiralle positiivisia kokemuksia, kun viime aikoina on turhan monesti yli-innokkaat urokset olleet puistossa ahdistelemassa häntä. Nyt se nukkuu sohvalla tyytyväisenä. :love:
 
Ruhtinaalliset 2 tuntia nukuin yöllä...pikkusen tuntuu nyt kevyeltä pään sisällä fiilikset = huimaa.
On tullut viimeaikoina muutenki nukuttua huonosti, mutta tää veti jo melkein pohjat.

Haaleeta kahvia on täälläkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä