Kyllä sieltä joskus niitäkin saa...millos sieltä olis hyviä uutisia kuulunukkaan?
Kyllä sieltä joskus niitäkin saa...millos sieltä olis hyviä uutisia kuulunukkaan?
Autojobbariko olet vai välitätkö asuntoja kovalla provikalla?Päivää. 12h työpäivä takana. Tulipa sentään kunnon kaupatkin aikaiseksi. Täytyy nostaa jalat pöydälle ja ottaa hetki rennosti.
suksi sinä nyt vittuun ulisemasta siitä. minä en sun eukkoos ole vieny, lähti ihan sun takia.Vittu miten läpinäkyvää noiden kahden lirkuttelu toisilleen on. Ellu taitaa olla ainoa joka sitä ei huomaa.
EnAutojobbariko olet vai välitätkö asuntoja kovalla provikalla?
https://www.foodie.fi/entry/knorr-273g-lasagnette-ateria-aines/5719642208044Taitaa olla nukku-aika
Jotenkin toi puoli vuokaa lasagnettea aiheutti sellaisen ruokakooman ettei tuo naapureiden huuto ja mekkalakaan taida tänään valvottava
HuomentaHuomenta Ketjuun
Kahvia!
Joku ronttimus maksimus on käynyt kylmettämässä mun kahvin
Toivottavasti tuo ei jatku pitkään.Ruhtinaalliset 2 tuntia nukuin yöllä...pikkusen tuntuu nyt kevyeltä pään sisällä fiilikset = huimaa.
On tullut viimeaikoina muutenki nukuttua huonosti, mutta tää veti jo melkein pohjat.
Haaleeta kahvia on täälläkin.
Yleensä nää univaikeudet loppuu kun tulee joku ratkaisu parempaan suuntaan tai muu hyvä muutos..tällanen mä oon aina ollu..Toivottavasti tuo ei jatku pitkään.
OkYleensä nää univaikeudet loppuu kun tulee joku ratkaisu parempaan suuntaan tai muu hyvä muutos..tällanen mä oon aina ollu..