Tykkäisitkö jostain muusta makuelämyksestä, tai puheen aiheesta?Mistäs sitten keskusteltaisiin...pekoninmakuiset liukuvoiteet ei oikein nappaa...
Tykkäisitkö jostain muusta makuelämyksestä, tai puheen aiheesta?Mistäs sitten keskusteltaisiin...pekoninmakuiset liukuvoiteet ei oikein nappaa...
Siis..eöh...vieläkö te jämähditte jenkkitököttiin?Mistäs sitten keskusteltaisiin...pekoninmakuiset liukuvoiteet ei oikein nappaa...
Sitä voi lipoa ilman makuvoiteita.Siinä se pekonin maku auttaa, kait. Ilm. tarkoitus on, että kun se maistui hyvälle, sieltä koettaa lipoa ne viimeisetkin rippeet
Onks siinä matka riippikksessä sadesuoja? Koska se sade suojahan kait on suurin syy teltan mukaan raijjaamisessa.Kesäsuunnitelmista?
Posti toi mun rinkkani. Tai sellainen päiväreppu se on mutta kevyellä rinkan rungolla jottei selkä hikoa. Mä voisin hyvin jo lähteä Hossaan!
Ja tänä kesänä haluaisin saada jostain lainaksi sellaisen matkariippumaton. Piätisi kokeila nukkua moisessa pihapuiden alla jotta tietää kannattaako ostaa itsellekin. Jos se toimii, on viikonloppuretkeily hitosti helpompaa kuin jos pitää raahata telttaa mukana.
No mutta...hieno nainen ja silleentälleentolleen röyhtäilee...*röyh*
Hossa on kuulemani mukaan tosi hieno paikka, eiks siellä pitäis olla joku jokikin ja siellä tosi kirkkaat ja puhtaat veet?Kesäsuunnitelmista?
Posti toi mun rinkkani. Tai sellainen päiväreppu se on mutta kevyellä rinkan rungolla jottei selkä hikoa. Mä voisin hyvin jo lähteä Hossaan!
Ja tänä kesänä haluaisin saada jostain lainaksi sellaisen matkariippumaton. Piätisi kokeila nukkua moisessa pihapuiden alla jotta tietää kannattaako ostaa itsellekin. Jos se toimii, on viikonloppuretkeily hitosti helpompaa kuin jos pitää raahata telttaa mukana.
Miten niin me?Siis..eöh...vieläkö te jämähditte jenkkitököttiin?
Juuei, toi voi toimia ainoastaan silloin kun nelijalkainen hotlake on tukehtumaisillaan ahneuksillaan hotkaisemaansa siankorvaan
Jep! Niihin saa sadesuojan ja hyttysverkon.Onks siinä matka riippikksessä sadesuoja? Koska se sade suojahan kait on suurin syy teltan mukaan raijjaamisessa.
Entäs mansikanmakuinen ?
katti pahus!! nyt on kahvit pitkin puhelinta ja lattiaaSiis..eöh...vieläkö te jämähditte jenkkitököttiin?
Juuei, toi voi toimia ainoastaan silloin kun nelijalkainen hotlake on tukehtumaisillaan ahneuksillaan hotkaisemaansa siankorvaan
Mulla ei oo muuta suunitelmaa kuin lepääminen.Kesäsuunnitelmista?
Ookko sä syönynnä? Kas, siinäpä kysymys!Miten niin me?
Mä en ole kommentoinut koko aihetta tietääkseni kertaakaan.
Oon...ookkonää?Ookko sä syönynnä? Kas, siinäpä kysymys!
Etkö sä tykkää mansikasta ?
Miksi sä nyt niin menit tekemään?! Ja - mitä se kattipahus teki...viaton luontokappale kuitenni...katti pahus!! nyt on kahvit pitkin puhelinta ja lattiaa
Tuoreena, lautasella joo...eikä mitään maitoa ja sokeria saa olla mukana pilaamassa aitoa makua.Etkö sä tykkää mansikasta ?
Kiitos kyllä ja hjuvinOon...ookkonää?
kisskisskiss, tuus tänne päin Kisu, ihan vaan vähän läpäytän takalistolleMiksi sä nyt niin menit tekemään?! Ja - mitä se kattipahus teki...viaton luontokappale kuitenni...
Luin että huivin...Kiitos kyllä ja hjuvin
Öhhh...tää nyt tuli aivan yllättäenkisskisskiss, tuus tänne päin Kisu, ihan vaan vähän läpäytän takalistolle
*Kaivaa suihkepullon esiin*
Tällä kertaa minä olen viaton.Hyi hemmetti teiän juttuja taas, yritin lukea pari sivua.
Mulla ei oo muuta suunitelmaa kuin lepääminen.
Toivottavasti ei kesälomalla oo leikkausta
Tuoreena, lautasella joo...eikä mitään maitoa ja sokeria saa olla mukana pilaamassa aitoa makua.