The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pähkinämama
Kesäsuunnitelmista?

Posti toi mun rinkkani. Tai sellainen päiväreppu se on mutta kevyellä rinkan rungolla jottei selkä hikoa. Mä voisin hyvin jo lähteä Hossaan!

Ja tänä kesänä haluaisin saada jostain lainaksi sellaisen matkariippumaton. Piätisi kokeila nukkua moisessa pihapuiden alla jotta tietää kannattaako ostaa itsellekin. Jos se toimii, on viikonloppuretkeily hitosti helpompaa kuin jos pitää raahata telttaa mukana.
Onks siinä matka riippikksessä sadesuoja? Koska se sade suojahan kait on suurin syy teltan mukaan raijjaamisessa.
 
No mutta...hieno nainen ja silleentälleentolleen röyhtäilee...
Kesäsuunnitelmista?

Posti toi mun rinkkani. Tai sellainen päiväreppu se on mutta kevyellä rinkan rungolla jottei selkä hikoa. Mä voisin hyvin jo lähteä Hossaan!

Ja tänä kesänä haluaisin saada jostain lainaksi sellaisen matkariippumaton. Piätisi kokeila nukkua moisessa pihapuiden alla jotta tietää kannattaako ostaa itsellekin. Jos se toimii, on viikonloppuretkeily hitosti helpompaa kuin jos pitää raahata telttaa mukana.
Hossa on kuulemani mukaan tosi hieno paikka, eiks siellä pitäis olla joku jokikin ja siellä tosi kirkkaat ja puhtaat veet?
Pääsiskin joskus vaeltamaan.:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Kesäsuunnitelmista?

Posti toi mun rinkkani. Tai sellainen päiväreppu se on mutta kevyellä rinkan rungolla jottei selkä hikoa. Mä voisin hyvin jo lähteä Hossaan!

Ja tänä kesänä haluaisin saada jostain lainaksi sellaisen matkariippumaton. Piätisi kokeila nukkua moisessa pihapuiden alla jotta tietää kannattaako ostaa itsellekin. Jos se toimii, on viikonloppuretkeily hitosti helpompaa kuin jos pitää raahata telttaa mukana.
Mulla ei oo muuta suunitelmaa kuin lepääminen.
Toivottavasti ei kesälomalla oo leikkausta
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä