Pähkinämama
siis täh? Mitä toi on?
Pekonin makuista liukkaria. Hullut jenkit on kokeillut pekonin makua kaikkeen mahdolliseen, ja mahdottomaankin. Ja kanelia kans, sitä törkätään ihan joka paikkaan
siis täh? Mitä toi on?
Jumalantähren
Pekonin makuista liukkaria. Hullut jenkit on kokeillut pekonin makua kaikkeen mahdolliseen, ja mahdottomaankin. Ja kanelia kans, sitä törkätään ihan joka paikkaan
Joo mä tajusin jokunen minuutti sen jälkeen kun laitoin ton kysymyksen, mutta en jaksanut poistaa siinä vaiheessa enää sitä kysymystä.
Niin ja miks liukkarin pitää maistua jollekin? Kuka haluaa suuhunsa liukkaria?Joo mä tajusin jokunen minuutti sen jälkeen kun laitoin ton kysymyksen, mutta en jaksanut poistaa siinä vaiheessa enää sitä kysymystä.
Kaikkea ne keksii, luulin ensiks että se on jotain kastiketta mitä laitetaan pekonin päälle
Tai ylipäätänsä mihinkään...Niin ja miks liukkarin pitää maistua jollekin? Kuka haluaa suuhunsa liukkaria?
Siinä tais olla taustalla miesten ajatus siitä, miten he voisivat tehdä itselleen mielekkäämpää siitä suuseksin antamisesta vaimolle (tms seksikumppanille). Niinkuin sanottu, jenkit on hulluina pekonin makuunNiin ja miks liukkarin pitää maistua jollekin? Kuka haluaa suuhunsa liukkaria?
Emmä syö pekonia, tai no sellasta tosi tosi tosi....tosi rapeata joo.Mulla on sellainen eläväinen mielikuva Ellusta lutraamassa lisää liukastetta pekonin päälle kun ne ei ole riittävän liukkaita (rasvasia) muuten syötäväksi
Tää on taas näitä päiviä kun tajuaa mitä kirjottaa vasta jälkeenpäin, eli unohtakaa tuo kommentti.Tai ylipäätänsä mihinkään...
Joskus sitä voi tarvita.Tai ylipäätänsä mihinkään...
Jaa, kyl se onnistuu ilman maustettua liukkaria.Siinä tais olla taustalla miesten ajatus siitä, miten he voisivat tehdä itselleen mielekkäämpää siitä suuseksin antamisesta vaimolle (tms seksikumppanille). Niinkuin sanottu, jenkit on hulluina pekonin makuun
Hei shh unohetaan se mun kommentti vielä vähän enemmän...*nykii päätään vihjailevasti oikeelle*Joskus sitä voi tarvita.
Otanosaa, mulla näitä tulee sillon kun mielessä on liikaa asioita pohdittavana...älä välitä Ellu, mul on noita päiviä ihan yhtenään
PS. Ja puhelimellani vielä useammin..
Ai mikä kommentti?Hei shh unohetaan se mun kommentti vielä vähän enemmän...*nykii päätään vihjailevasti oikeelle*
Otanosaa, mulla näitä tulee sillon kun mielessä on liikaa asioita pohdittavana...
No DaaAi mikä kommentti?
*halaus*Mä oivalsin ja löysin spotifystä biisejä joita en oo kuuut pitkään aikaan.
Mutta, mutta...
...tulipa biisi mistä tuli mieleen ystävä jota ei ole enää.
"sulje silmät ja anna mun kantaa sut pois..." (uniklubin kukka)
Tääl mä nyt sit kyynelehdin ko mikäkin.
Mutsi toi spanjantuliaisina kalkkunachoricoa. Yllättävän hyvin linnunlihakin sopii siihen ja pekonii.kanapekoni on aika hyvää.
Voi sua...Mä oivalsin ja löysin spotifystä biisejä joita en oo kuuut pitkään aikaan.
Mutta, mutta...
...tulipa biisi mistä tuli mieleen ystävä jota ei ole enää.
"sulje silmät ja anna mun kantaa sut pois..." (uniklubin kukka)
Tääl mä nyt sit kyynelehdin ko mikäkin.
En oo vieläkään löytänyt sitä täältä kaupoista, cittarissa pitäis olla mutta emmä sieltä muista ikinä mitään kattoo kun siellä on aina niin paljon ihmisiä, että tulee kiire vaan päästä ulos koko kaupasta.kanapekoni on aika hyvää.