The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:cautious:
On muuten älyttömän vaarallinen vekotin. Varsinkin jos/kun samalla esimes selittää jotain asiaa innostuneesti niin - kuulema - voi käydä niin että selittämisen lomassa jos meinaa siemaista pillillä juomaansa niin löytääkin sen pillin nenästään...!!...ja se hätkähdys ja havahtuminen sitten sattuu:unsure:

Kuulema:barefoot:
Mä join joskus cokista sellasesta tosi isosta pahvimukista ja samalla kun imin siitä pillistä aloin nauramaan jollekin asialle, kiskasin sen pillin ihan tonne nieluun saakka silleen että tuli tunne niinkun nielaisisin koko hössäkän:notworthy:....mjooo..on se vaarallinen vekotin.:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä join joskus cokista sellasesta tosi isosta pahvimukista ja samalla kun imin siitä pillistä aloin nauramaan jollekin asialle, kiskasin sen pillin ihan tonne nieluun saakka silleen että tuli tunne niinkun nielaisisin koko hössäkän:notworthy:....mjooo..on se vaarallinen vekotin.:unsure:
Mä voin jotenkin niin helposti kuvitella tilanteen...
Cokiskin on muuten vaarallista. Mä en ihan hevillä lähde sitä siemaileen kun siinä on semmonen twisti että se ei halluukaan mennä mun mahaan:unsure: vaan se keksii tulla nenästä ulos:notworthy:

No, enpä oo elämäni aikana sitä paljoa maistellukaan että tuskinpa oon niin menettäny mitään :)
 
Mä voin jotenkin niin helposti kuvitella tilanteen...
Cokiskin on muuten vaarallista. Mä en ihan hevillä lähde sitä siemaileen kun siinä on semmonen twisti että se ei halluukaan mennä mun mahaan:unsure: vaan se keksii tulla nenästä ulos:notworthy:

No, enpä oo elämäni aikana sitä paljoa maistellukaan että tuskinpa oon niin menettäny mitään :)
Keltanen jaffakin on vaarallista...kilpailtiin kerran kaverin kanssa kumpi voi nauraa pisimpään kun suussa on jaffaa..multa tuli hetkessä oksennus ja sen päivän nakkikeiton paloja tuli nenästäkin ulos ja jostain syystä äitiä ei naurattanut se tilanne yhtään, vaikka me naurettiin kaverin kanssa mahat kippurassa lattialla:oops:
 
Miksi sitä iloa pitää nyt oikein repiä:unsure:?
Onko sattunu jotain ikävää?
No vähän enemmän ikävää,ku aiemmin.
Toi hiivatin hermopinne & muut kivut aiheuttaa uniongelmia,ettei saa aina hyvin nukuttua.
Keskiviikona käytiin miehen silmäkontrollissa eikä oo pahemmin parempaan suuntaan menny. Silmänpohjlle ei voi mitään ja tekolinssin vaihto ei ehkä auta mitään tai saattaa jopa huonontaa näköä.
Lääkäri haluaa tällä hetkellä vaan seurata tilnnetta + vasempaan silmään jatketaan tippoja. Onneksi ees toisen silmän turvotus on hävinnyt lääkityksen avulla.Oikealla ei nää oikein mitään.Voi olla ettei miehen näkö koskaan tule paremmaksi.
 
Viimeksi muokattu:
No vähän enempän ikävää,ku aiemmin
Toi hiivatin hermopinne & muut kivut aiheuttaa uniongelmia,ettei saa aina hyvin nukuttua.
Keskiviikona käytiin miehen silmäkontrollissa eikä oo pahemmin parempaan suuntaan menny. Silmänpohjlle ei voi mitään ja tekolinssin vaihto ei ehkä auta mitään tai saattaa jopa huonontaa näköä.
Lääkäri haluaa tällä hetkellä vaan seurata tilnnetta + vasempaan silmään jatketaan tippoja. Onneksi ees toisen silmän turvotus on hävinnyt lääkityksen avulla.Oikealla ei nää oikein mitään.
No johan tuossa jo olikin ihan riittämiin*halaa*...

Harmillista etteivät leikkaukset sitten tuoneetkaan toivottua tulosta:unsure:? Vai onko mahdollista että käännettä huomattavasti parempaan voisi tapahtua? Tuota tietysti toivotaan :)

Miten se sun kätes? Onko sen mahdollisesta operoinnista kuulunut mitään? Kurjintahan tuossa on varmaan juurikin noi säryt jotka yöuniakin haittaavat - laadukas uni kuitenkin on tärkeää ja varsinkin silloin kun voi hiukankin huonommin.

Kyllä teille jo soisi myötätuulta ja runsaasti. Huolettaa varmasti teitä kumpaakin mutta toisaalta taas - kummankaan ei tarvitse yksin olla vaan voitte toisianne lohduttaa, auttaa ja tukea:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
No johan tuossa jo olikin ihan riittämiin*halaa*...

Harmillista etteivät leikkaukset sitten tuoneetkaan toivottua tulosta:unsure:? Vai onko mahdollista että käännettä huomattavasti parempaan voisi tapahtua? Tuota tietysti toivotaan :)

Miten se sun kätes? Onko sen mahdollisesta operoinnista kuulunut mitään? Kurjintahan tuossa on varmaan juurikin noi säryt jotka yöuniakin haittaavat - laadukas uni kuitenkin on tärkeää ja varsinkin silloin kun voi hiukankin huonommin.

Kyllä teille jo soisi myötätuulta ja runsaasti. Huolettaa varmasti teitä kumpaakin mutta toisaalta taas - kummankaan ei tarvitse yksin olla vaan voitte toisianne lohduttaa, auttaa ja tukea:)
Kiitti halauksesta,sitä on nyt tarvittu viime päivinä. Tuskin käänettä parempaan tapahtuu,ainakaan kovin paljoo. Joo,ei leikkaukset tuonnu sitä lopputulosta mitä toivottiin :( melkein päinvastoin.

Mulla on ensi kuun lopulla aika käsikirurgille joka päättää leikataanko.
Jep noi käden oireet herättää pari kertaa yössä ja päivälläkin välillä koskee ja kihelmöi ja pistelee.
 
Fantzu
No vähän enemmän ikävää,ku aiemmin.
Toi hiivatin hermopinne & muut kivut aiheuttaa uniongelmia,ettei saa aina hyvin nukuttua.
Keskiviikona käytiin miehen silmäkontrollissa eikä oo pahemmin parempaan suuntaan menny. Silmänpohjlle ei voi mitään ja tekolinssin vaihto ei ehkä auta mitään tai saattaa jopa huonontaa näköä.
Lääkäri haluaa tällä hetkellä vaan seurata tilnnetta + vasempaan silmään jatketaan tippoja. Onneksi ees toisen silmän turvotus on hävinnyt lääkityksen avulla.Oikealla ei nää oikein mitään.Voi olla ettei miehen näkö koskaan tule paremmaksi.
Kurjaa :( Jaksuja *halaus* :love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä