Pähkinämama
Juu ei, mut kun ei oo kuin 3 kahvikuppiaEi kai pikku sotku haittaa mummoja?
Juu ei, mut kun ei oo kuin 3 kahvikuppiaEi kai pikku sotku haittaa mummoja?
OnEikös sulla ole kaksi lasta?
Toinen ei asu sinun kanssa vai? Kirjoitit aamulla että teitä on siellä vain sinä ja typy.
OkJuu ei, mut kun ei oo kuin 3 kahvikuppia
Ollaanpa uteliasta. Entä jos toinen on vaikka eskarissa.Toinen ei asu sinun kanssa vai? Kirjoitit aamulla että teitä on siellä vain sinä ja typy.
Eiks 3 kahvikuppia riitä ?Juu ei, mut kun ei oo kuin 3 kahvikuppia
HöhKyllä miehet on joskus tyhmiä. Jos on kiinnostunut naisesta ja nainen hänestä. Mutta mitään ei tapahdu. Noh, se siitä sitten.
Ei kestänyt siis juhannukseen asti.Kyllä miehet on joskus tyhmiä. Jos on kiinnostunut naisesta ja nainen hänestä. Mutta mitään ei tapahdu. Noh, se siitä sitten.
Ai se mun oletettu suhde? Sitä ei koskaan ollutkaan. Huijasin koska vitutti puheet ketjussa jostain saunakaverista tai suihkukaverista.Ei kestänyt siis juhannukseen asti.
Joo mulla kanssa, oli niin paljon murheita ettei kiinnostanu
Mutt sun pervoilukielto pitää yhä taikka muuten!!
Fantzu, puhut niin monista kavereistasi, saunakaverit, suihkukaverit, ryyppykaverit ja muut kaverit. Vitsailua tai ei, mutta ehän sellaiseen ihmiseen voi luottaa, joka puhuu mitä sattuu, milloin sattuu.Ai se mun oletettu suhde? Sitä ei koskaan ollutkaan. Huijasin koska vitutti puheet ketjussa jostain saunakaverista tai suihkukaverista.
Mä puhuin nyt jostakin miehestä joka ei olekaan kiinnostunut minusta. En puhu naapurista. Se on edelleen vain kaveri. Ja tiedoksi että en ole koskaan käynyt hänen kanssa suihkussa tai saunassa.
Enkä ole koskaan ollut suhteessa sellaisen kanssa jota ei kiinnosta mun seura.
Jeo,noita utelioita harmaana pyörii ketjussa.Voi hellan lettas kun täällä on joku niin super utelias muiden asioista
Ja juu, 3 riittää hyvin, jos ne on kaikki puhtaana kun tulee 2 vierasta
Kuha ihmettelen kun välillä kerrot olevasi yhden ja välillä kahden lapsen äippä.Voi hellan lettas kun täällä on joku niin super utelias muiden asioista
Ja juu, 3 riittää hyvin, jos ne on kaikki puhtaana kun tulee 2 vierasta
ihmettele ihan rauhassa sehän kuuluu sulle ihan kauhiastiKuha ihmettelen kun välillä kerrot olevasi yhden ja välillä kahden lapsen äippä.
Olipa hauskasti sanottu.ihmettele ihan rauhassa sehän kuuluu sulle ihan kauhiasti
Olipa hauskasti sanottu.
PilliMikä alkaa peellä ja loppuu iihin ?
Voi voi...luulet että olen tuollainen irl. En ole. Palsta on vain ajanviete paikka. Miksi sinun pitäisi luottaa minuun? Me ei tunneta toisiamme. Mun lähipiirin ihmiset ovat aina voineet luottaa minuun.Fantzu, puhut niin monista kavereistasi, saunakaverit, suihkukaverit, ryyppykaverit ja muut kaverit. Vitsailua tai ei, mutta ehän sellaiseen ihmiseen voi luottaa, joka puhuu mitä sattuu, milloin sattuu.
Täällä myös upea auringonpaiste.Mikä alkaa peellä ja loppuu iihin ?
No et tiiä kuitenkaan niin mäpä kerron, ootko valmis*hihkuu ja pomppii ja taputtaa käsiään?
Perjantaiiii!!!
Nyt on perjantai kässääksää ja laskeutuminen viikonloppuun voi alkaa
Upea auringonpaiste ja tasan tarkkaan pikkusesti jo puissa vihertää kun katsoo sillä silmällä
Nautitaan!