The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kotona taas. Upea ilma :)
Meni cittrissa pitempään kun osalistuin kahvikyselyyn. Hyvä puoli että sai kahvipaketin lahjaksi haastattelusta.:p:D
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Fantzu
Ei kestänyt siis juhannukseen asti.
Ai se mun oletettu suhde? Sitä ei koskaan ollutkaan. Huijasin koska vitutti puheet ketjussa jostain saunakaverista tai suihkukaverista.
Mä puhuin nyt jostakin miehestä joka ei olekaan kiinnostunut minusta. En puhu naapurista. Se on edelleen vain kaveri. Ja tiedoksi että en ole koskaan käynyt hänen kanssa suihkussa tai saunassa.
Enkä ole koskaan ollut suhteessa sellaisen kanssa jota ei kiinnosta mun seura.
 
vierailija
Ai se mun oletettu suhde? Sitä ei koskaan ollutkaan. Huijasin koska vitutti puheet ketjussa jostain saunakaverista tai suihkukaverista.
Mä puhuin nyt jostakin miehestä joka ei olekaan kiinnostunut minusta. En puhu naapurista. Se on edelleen vain kaveri. Ja tiedoksi että en ole koskaan käynyt hänen kanssa suihkussa tai saunassa.
Enkä ole koskaan ollut suhteessa sellaisen kanssa jota ei kiinnosta mun seura.
Fantzu, puhut niin monista kavereistasi, saunakaverit, suihkukaverit, ryyppykaverit ja muut kaverit. Vitsailua tai ei, mutta ehän sellaiseen ihmiseen voi luottaa, joka puhuu mitä sattuu, milloin sattuu.
 
Pähkinämama
Ihana päivä. Lämmin, aurinkoinen ja ollaan saatu kaikenlaista hoidettua. Jopa viihdytettyä vanhuksia ja vietyä ne shoppailemaan :ROFLMAO:

Sai typylle muutamia vaatteita ostettua, kun yleensä aina sopiva koko loppu. Mut aurinkolasit vielä tarvittaisiin löytää typylle.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mikä alkaa peellä ja loppuu iihin :)?
No et tiiä kuitenkaan niin mäpä kerron, ootko valmis*hihkuu ja pomppii ja taputtaa käsiään?
Perjantaiiii!!!
Nyt on perjantai kässääksää ja laskeutuminen viikonloppuun voi alkaa(y)

Upea auringonpaiste ja tasan tarkkaan pikkusesti jo puissa vihertää kun katsoo sillä silmällä :love:
Nautitaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Fantzu
Fantzu, puhut niin monista kavereistasi, saunakaverit, suihkukaverit, ryyppykaverit ja muut kaverit. Vitsailua tai ei, mutta ehän sellaiseen ihmiseen voi luottaa, joka puhuu mitä sattuu, milloin sattuu.
Voi voi...luulet että olen tuollainen irl. En ole. Palsta on vain ajanviete paikka. Miksi sinun pitäisi luottaa minuun? Me ei tunneta toisiamme. Mun lähipiirin ihmiset ovat aina voineet luottaa minuun.
 
Mikä alkaa peellä ja loppuu iihin :)?
No et tiiä kuitenkaan niin mäpä kerron, ootko valmis*hihkuu ja pomppii ja taputtaa käsiään?
Perjantaiiii!!!
Nyt on perjantai kässääksää ja laskeutuminen viikonloppuun voi alkaa(y)

Upea auringonpaiste ja tasan tarkkaan pikkusesti jo puissa vihertää kun katsoo sillä silmällä :love:
Nautitaan!
Täällä myös upea auringonpaiste. :)
Pippeli,pili ? :rolleyes::D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä