The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pähkinämama
Tällä hetkellä ei. Mä oon ollut niin kauan pois et oon hukannut kaikki yhteydet. Joten on vaan mä ja typy :unsure: Kunhan saa tästä ensin saa nää kaikki tärkeimmät jutut uomilleen, niin sitten voi alkaa katselemaan mml- tms hoitajaa aina aika ajoin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Anteeksi, mutta kuinka sinä voit teeskennellä että kaikki on ok kun toinen on takiasi täysin rikottu?
Anteeksi mutta miten tiedät näistä asioista jos sinua ei ole rikottu, vai levitteletkö nyt "ystäväsi" asioita. Kukaan ei nähdäkseni ole henkilökohtaisia asioitaan julkaissut täällä Päättömään liittyen.
Näinollen voimme kaikki päätellä että juoruilet ystäväsi asioita tai valehtelet asioista?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Huomenta :)
Ihana aurinkoinen aamu.

Mie heräsin ekan kerran 7.15 kävin kissat ruokkimassa ja painuin takaisin sänkyyn. Kissat vähän juoksenteli ja tuli viereen nukkumaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja 0oo0
Pähkinämama
No joh, mummelit just soitti olevansa matkalla kyläilemään ja pikkuihmistä katsomaan :confused:

Tarttee vissiin alkaa touhuamaan :unsure: jäi noi eiliset illallistiskit meinaan hoitamatta :oops:

Miten siinä aina käykin niin, et sen kerran kun ei paikat on prikuullen kunnossa, joku tietty ryysää kyläilemässä o_O
 
vierailija
Anteeksi mutta miten tiedät näistä asioista jos sinua ei ole rikottu, vai levitteletkö nyt "ystäväsi" asioita. Kukaan ei nähdäkseni ole henkilökohtaisia asioitaan julkaissut täällä Päättömään liittyen.
Näinollen voimme kaikki päätellä että juoruilet ystäväsi asioita tai valehtelet asioista?
Eiköhän tuo viesti liity siihen samaan kastiin minkä kirjoitti joku nimimerkki J jossa jätti välillä päättömälle terveiset ihanasta viikonlopusta jne...ja varmaan aika moni meistä tietää jo kuka on J...ei tarvitse olla sherlock tunteakseen toista kahdesta pygmistä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä