In your dreams dude!Nythän olet kiltti, esimerkillinen nuori nainen. Etkö olekin?
In your dreams dude!Nythän olet kiltti, esimerkillinen nuori nainen. Etkö olekin?
Mistä tiesit? Näkyykö se päällepäi?In your dreams dude!
Hei Rättis, naiset kyselivät sua tässä aikaisemmin, mutta en tiennyt sanoa missä olit.
Kylvöhommia?Mulla on nyt vähän näitä kevätkiireitä
Joo mulla kanssa, oli niin paljon murheita ettei kiinnostanu@Elena777, jumpat kariutu, anteeksi
Anteeksi, mutta kuinka sinä voit teeskennellä että kaikki on ok kun toinen on takiasi täysin rikottu?
Koska nukkuminen on vain harvojen herkkuaMiks mä en osaa nukkua ees vapaapäivänä?
Eiks sulla ois ketään luotettavaa hoitajaa jolle antaa lapset muutamaks tunniks hoitoon, että voit ite ottaa pienet tirsat tai siivota tai keskittyä vaan ittees hetkeks?Koska nukkuminen on vain harvojen herkkua
Mulle kans vois pikku tirsat maistua
Anteeksi mutta miten tiedät näistä asioista jos sinua ei ole rikottu, vai levitteletkö nyt "ystäväsi" asioita. Kukaan ei nähdäkseni ole henkilökohtaisia asioitaan julkaissut täällä Päättömään liittyen.Anteeksi, mutta kuinka sinä voit teeskennellä että kaikki on ok kun toinen on takiasi täysin rikottu?
Ei kai pikku sotku haittaa mummoja?No joh, mummelit just soitti olevansa matkalla kyläilemään ja pikkuihmistä katsomaan
Tarttee vissiin alkaa touhuamaan jäi noi eiliset illallistiskit meinaan hoitamatta
Miten siinä aina käykin niin, et sen kerran kun ei paikat on prikuullen kunnossa, joku tietty ryysää kyläilemässä
Eiköhän tuo viesti liity siihen samaan kastiin minkä kirjoitti joku nimimerkki J jossa jätti välillä päättömälle terveiset ihanasta viikonlopusta jne...ja varmaan aika moni meistä tietää jo kuka on J...ei tarvitse olla sherlock tunteakseen toista kahdesta pygmistä.Anteeksi mutta miten tiedät näistä asioista jos sinua ei ole rikottu, vai levitteletkö nyt "ystäväsi" asioita. Kukaan ei nähdäkseni ole henkilökohtaisia asioitaan julkaissut täällä Päättömään liittyen.
Näinollen voimme kaikki päätellä että juoruilet ystäväsi asioita tai valehtelet asioista?
Eikös sulla ole kaksi lasta?Tällä hetkellä ei. Mä oon ollut niin kauan pois et oon hukannut kaikki yhteydet. Joten on vaan mä ja typy Kunhan saa tästä ensin saa nää kaikki tärkeimmät jutut uomilleen, niin sitten voi alkaa katselemaan mml- tms hoitajaa aina aika ajoin.