The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:ROFLMAO:
Pekonin makuista liukkaria. Hullut jenkit on kokeillut pekonin makua kaikkeen mahdolliseen, ja mahdottomaankin. Ja kanelia kans, sitä törkätään ihan joka paikkaan o_O
Joo mä tajusin jokunen minuutti sen jälkeen kun laitoin ton kysymyksen, mutta en jaksanut poistaa siinä vaiheessa enää sitä kysymystä.:notworthy:
Kaikkea ne keksii, luulin ensiks että se on jotain kastiketta mitä laitetaan pekonin päälle:sick:
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Pähkinämama
Mulla on sellainen eläväinen mielikuva Ellusta lutraamassa lisää liukastetta pekonin päälle kun ne ei ole riittävän liukkaita (rasvasia) muuten syötäväksi :ninja:
 
Pähkinämama
Suomessa ollaan "edistyksellisiä" tuon suuseksin suhteen. Useimmiten miehillä ei ole sen suhteen ongelmaa. Mutta jenkkilässä isohko määrä naisia ei ole KOSKAAN saanut suuseksiä. Useimmat miehet pitävät itsestään selvyytenä, että nainen ottaa suihin, mutta kauhistuvat ajatusta, että joutuisivat itse tekemään saman naiselle o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Mä oivalsin ja löysin spotifystä biisejä joita en oo kuuut pitkään aikaan.

Mutta, mutta...

...tulipa biisi mistä tuli mieleen ystävä jota ei ole enää.

"sulje silmät ja anna mun kantaa sut pois..." (uniklubin kukka)

Tääl mä nyt sit kyynelehdin ko mikäkin. :cry:
 
Mä oivalsin ja löysin spotifystä biisejä joita en oo kuuut pitkään aikaan.

Mutta, mutta...

...tulipa biisi mistä tuli mieleen ystävä jota ei ole enää.

"sulje silmät ja anna mun kantaa sut pois..." (uniklubin kukka)

Tääl mä nyt sit kyynelehdin ko mikäkin. :cry:
Voi sua...:unsure:
Mulla tulee usein joistakin biiseistä mieleen tilanteita ja ihmisiä ja sitten itken ja joskus tulee vastaan biisejä mitä ei voi kuunnella kun nousee tunteet pintaan samantien.

*halii*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä