HalausMä oivalsin ja löysin spotifystä biisejä joita en oo kuuut pitkään aikaan.
Mutta, mutta...
...tulipa biisi mistä tuli mieleen ystävä jota ei ole enää.
"sulje silmät ja anna mun kantaa sut pois..." (uniklubin kukka)
Tääl mä nyt sit kyynelehdin ko mikäkin.
Just ihmettelin äsken tossa kun hörpin tuota kahviani, että pitäsköhän alkaa vähentämään taas tätä kahvittelua kun sydän hakkaa nykyään tuhatta ja sataa kun kittaan ehkä vähän liikaa taas,Täytyy vissiin panostaa kahvimyllyn hankintaan
Voi voi et taida saada vastausta?En oo vieläkään löytänyt sitä täältä kaupoista, cittarissa pitäis olla mutta emmä sieltä muista ikinä mitään kattoo kun siellä on aina niin paljon ihmisiä, että tulee kiire vaan päästä ulos koko kaupasta.
Voi voi et taida saada vastausta?
vitun puusilmä, missä tuossa oli kysymys?Voi voi et taida saada vastausta?
Kyllä nuo jenkit keksii vaikka mitä.
Sen kun tietäis.Kyllä nuo jenkit keksii vaikka mitä.
Mitä varten pliukkarissa pitää olla joku maku?
Jotta se sessio kestäis pidempään kuin 3 sekuntia?Kyllä nuo jenkit keksii vaikka mitä.
Mitä varten pliukkarissa pitää olla joku maku?
Röyh..
Kaikki höpötys pekonista aiheutti nyt sellasen pekonin himon (tyhmä tyhmä puhelin, se on himo eikä homo ). Ja kaapissa sitä ei oo ja typy just sammui niin ei tartte kauppaankaan lähteä
Mites se siihen voi vaikuttaa?Jotta se sessio kestäis pidempään kuin 3 sekuntia?
Siinä se pekonin maku auttaa, kait. Ilm. tarkoitus on, että kun se maistui hyvälle, sieltä koettaa lipoa ne viimeisetkin rippeetMites se siihen voi vaikuttaa?
Jos on hyvä, pitkä kieli niin ei se ota edes sitä kolmea sekuntia. Vaikka mistä minä sen tietäisin.Siinä se pekonin maku auttaa, kait. Ilm. tarkoitus on, että kun se maistui hyvälle, sieltä koettaa lipoa ne viimeisetkin rippeet
Entäs mansikanmakuinen ?Mistäs sitten keskusteltaisiin...pekoninmakuiset liukuvoiteet ei oikein nappaa...
Kesäsuunnitelmista?Mistäs sitten keskusteltaisiin...pekoninmakuiset liukuvoiteet ei oikein nappaa...