vierailija
Ei varmasti ilkiä kun ensiksi otti itselleen tusinan naisia sieltä täältä itselleen ja sitten heitti kaikki menemään kun löysi uuden.Eikö päätön ilikiä tulla enää lainkaan palstalle?
Ei varmasti ilkiä kun ensiksi otti itselleen tusinan naisia sieltä täältä itselleen ja sitten heitti kaikki menemään kun löysi uuden.Eikö päätön ilikiä tulla enää lainkaan palstalle?
Älä puhu potaskaa.Ei varmasti ilkiä kun ensiksi otti itselleen tusinan naisia sieltä täältä itselleen ja sitten heitti kaikki menemään kun löysi uuden.
Sä oot niin raskaanaJa jännät unet oli taas.
Siitä toiveesta luovuin vuosia sitten. Mut on steriloitu ja olen kohta 48v. Tällä kertaa olin kiinassa. Myöhästyin paluulennosta. Eikä ollut rahaa ostaa uutta lippua. Jäin kiinaan tienaamaan lippurahat.Sä oot niin raskaana
Hyvää työpäivää.Huomenta, tuorepuuroa & kahvia
Kohta töihin kävelemään.
Mukavaa päivää
KiittiHyvää työpäivää.
https://www.youtube.com/watch?v=4HvV_8f50dEJoko nousis ylös? Heräsin aikaisin vaikka voin nukkua pidempään.
ilikiä?Eikö päätön ilikiä tulla enää lainkaan palstalle?
Moni ymmärtää vaikka sinä et ymmärrä.ilikiä?
oululaisittain? Ei tuota muut ymmärrä
Tiiän sen, mutta liian suuri vaara ymmärtää väärin, jos tietää, mitä tarkoittaa sana ilkeä.Moni ymmärtää vaikka sinä et ymmärrä.
OkTiiän sen, mutta liian suuri vaara ymmärtää väärin, jos tietää, mitä tarkoittaa sana ilkeä.
Mie oon hesessä. Kamala nälkä enkä ole syönyt ruokaa.Kotona ja nyt kahvia
Kävin töiden jälkeen kaupassa mutta ei tullu ostettua mokkapalatarpeita.
Ajattelin miehelle leipoo gluteenittomia mokkapaloja.
Nauti hesen herkuistaMie oon hesessä. Kamala nälkä enkä ole syönyt ruokaa.
Nautin. Mä käyn 0-1 kertaa kuukaudessa.Nauti hesen herkuista
Ei muuten oo tullu käytyä hesessä tai mäkkärissä vuosiin Ehkä joku päivä tulis käytyä
Niin näkyi olevan, vastaan siihen, kun ehdin.Algomalle on yksityisviesti.