The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Yksityinen on niin kallis,ettei ole mun rahoilla varaa. Ei taija vakuutus mulla maksaa.
Onko sulla joku sairaus tms jos ei vakuutus korvaa? Kunnallinen on vaan siitä huono että joutuu jonottamaan ikuisuuden ja jälki sen näköistä että on tosiaan kunnallisessa ollu.Toivottavasti eivät tee avoleikkausta,kaikki omat tutut joille tehty avo niin ovat harmitelleet että olis pitänyt mennä yksityiselle kun ovat sitten kuullu ja nähneet näitä joilla on operoitu tähystyksellä.Siitä toipuukin puolet nopeammin.
 
Fantzu
Onko sulla joku sairaus tms jos ei vakuutus korvaa? Kunnallinen on vaan siitä huono että joutuu jonottamaan ikuisuuden ja jälki sen näköistä että on tosiaan kunnallisessa ollu.Toivottavasti eivät tee avoleikkausta,kaikki omat tutut joille tehty avo niin ovat harmitelleet että olis pitänyt mennä yksityiselle kun ovat sitten kuullu ja nähneet näitä joilla on operoitu tähystyksellä.Siitä toipuukin puolet nopeammin.
Jos on esim. halvin vakuutus niin ei taida korvata kaikkea.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
vierailija
Helppo se on toisen sanoa kun ei tiedä tuloja ja menoja.
Olet oikeassa mutta jokainen voi säästää.Älkää nyt vetäkö palkoa sieraimeen ei ollut tarkoitus ketään loukata tai suututtaa.Itse säästän joka kuukausi palkasta osan ja siirrän toiselle tilille että jos joskus jotain,tulee tilanne että tarvitsee rahaa johonkin tuon tapaiseen tms niin on mistä ottaa.Eikä tulot nyt ole isot itselläkään mutta silti aina pikkuisen säästöön.
 
Fantzu
Olet oikeassa mutta jokainen voi säästää.Älkää nyt vetäkö palkoa sieraimeen ei ollut tarkoitus ketään loukata tai suututtaa.Itse säästän joka kuukausi palkasta osan ja siirrän toiselle tilille että jos joskus jotain,tulee tilanne että tarvitsee rahaa johonkin tuon tapaiseen tms niin on mistä ottaa.Eikä tulot nyt ole isot itselläkään mutta silti aina pikkuisen säästöön.
Ei mennyt herne nenuun. Vois kai sitä kympin kuussa säästää.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Olet oikeassa mutta jokainen voi säästää.Älkää nyt vetäkö palkoa sieraimeen ei ollut tarkoitus ketään loukata tai suututtaa.Itse säästän joka kuukausi palkasta osan ja siirrän toiselle tilille että jos joskus jotain,tulee tilanne että tarvitsee rahaa johonkin tuon tapaiseen tms niin on mistä ottaa.Eikä tulot nyt ole isot itselläkään mutta silti aina pikkuisen säästöön.
Ei kai kukaan hernettä nenään ole vetänyt. Jokainen varmasti omalla tavallaan tekee/ säästää niin kuin voi
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Fantzu
Kotona,oli upea ilma kävellä prismaan ja kotiin. :)

Ehtii vähän aikaa levätä ennen kuin alan tekemään ruokaa.

Prismalta löytyi eilisen tähtiä eli alennuksella banaania, vihreitä papuja,kesäkurpitsa ja jäävuorisalaattia.
Teenkin jäävuorisalaattipohjaisen salaatin, kesäkurpitsa-papulisäkkeen punajuuripullien kanssa. (y)
Ainakin 1 banaani pakkaseen ja smoothieen. :D:p
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0 ja Fantzu
Fantzu
Kotona,oli upea ilma kävellä prismaan ja kotiin. :)

Ehtii vähän aikaa levätä ennen kuin alan tekemään ruokaa.

Prismalta löytyi eilisen tähtiä eli alennuksella banaania, vihreitä papuja,kesäkurpitsa ja jäävuorisalaattia.
Teenkin jäävuorisalaattipohjaisen salaatin, kesäkurpitsa-papulisäkkeen punajuuripullien kanssa. (y)
Ainakin 1 banaani pakkaseen ja smoothieen. :D:p
:p
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ei mulla ainakaan ole ikinä ollut varaa sairausvakuutuksiin. Tapaturmaversion on pitänyt riittää.

Ja surkuhupaisinta se, että sit kun mulla viimein olisi ollut rahaa sairausvauutukseen niin enhän mä moista saa koska mulla on jo ollut syöpä kertaalleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Fantzu
Hammaslääkäristä selvitty hengissä ja juurihoidosta puhutaan ihan höpöjä...pikku jomotusta vaan, ei mitään sen pahempaa...miten ihmiset ei tätä särkyä muka kestä?o_O
Mullakin kaksi hammasta juurihoidettu eikä siitä toimenpiteestä ole pahaa sanaa.

Mutta se, kun juurihoidettu hammas tulehtui pahemman kerran enkä silloinkaan tietenkään tuntenut kuin pientä jomotusta enkä tajunnut mennä lääkäriin ennen kuin hampaan viereen nousi iso tulehtunut patti, onkin eri juttu.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä