The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aksu, tuossa on juuri se ongelma. Kun homma menee niin rutiiniksi/kaveruideksi, ettei sitä toista näe vaikka kohti katsoo. Se rikkoo jotain naisen sisältä jota ei voi korjata. Ja se on sitten loppulaskennan alku.
Se on mies joka rakentaa talon ja mökin ja siihen terassin ja nikkaroi pari kiikkustuolia katsellakseen yhdessä vanhenevan vaimon kanssa kun Vilpertti molskahtaa laiturilta järveen.

Se olin minä. Joskus.
Toiseen yrittämään voimani eivät riitä.
 
...ja sitten tulin minä ja muistutin siitä...soriiiii*mutisee pää tyynylle painettuna*:notworthy:
Mua saa ja joutuu muistuttamaan monesta asiasta mutta se johtuu vain siitä, että olen mies.

Hitostako minä muistan tamponimerkkisi tai lempikukkasi kun ne ovat minulle vain naistarvikkeita ja ei-syötäviä rehuja.

Ei mieheltä kaikkea voi vaatia.
Vaadi semmoista jossa mies saa päteä ollakseen mies.

Nimim. sata kertaa pyytänyt tupakoimatonta vaimoa tuomaan kaupasta röökiä ja aina saanut itse lähteä kauppaan ostamaan niitä
 
Pähkinämama
Jos mies tuo minulle tamppooneja/siteitä, raskaustestin tms. Niin aivan satavarmasti vastavuoroisesti voin rontata kotiin hälle kaljaa vaikka koko aine itseäni ällöttää.
 
Jos mies tuo minulle tamppooneja/siteitä, raskaustestin tms. Niin aivan satavarmasti vastavuoroisesti voin rontata kotiin hälle kaljaa vaikka koko aine itseäni ällöttää.
Asiassa ei ole mitään ihmeellistä.
Jos nainen tarvitsee siteitä niin sit tarvitsee.
Nou problemos.

Mutta jos soitat ja sanot, että tuo tullessasi jotain niin se on "sikspäkki ja salmiakkia". Jos tahdoit jotain muuta niin se olisi kannattanut kertoa kun mies vielä oli kaupassa,
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä