Mä kävin kaupassa. Nyt on nätti ilma.Kahvia sitten kauppaan.
Nätti ilma
Pitää mutta saahan sen takaisin.Eikö se pidä ensin itse maksaa?
Kyllä jos on varaa siihen. Yksityinen on kallis.Pitää mutta saahan sen takaisin.
Muuten kiva mutta lintujen sirkutus alkaa jo 04.00 aikaan. Häiritsee nukkumista.Uusi päivä, uusi sivu
Aurinko paistaa, lumet sulaa ja linnut laulaa, kuinka voisikaan muuta kuin hymyillä.
Hehe, hämmensin taas roppakaupalla ihmisiä hymyilemällä ja huomenta toivottelemalla onneksi oli sairaala vieressä kun muutama mummo näytti nitroa kaipailevan
Onko sulla joku sairaus tms jos ei vakuutus korvaa? Kunnallinen on vaan siitä huono että joutuu jonottamaan ikuisuuden ja jälki sen näköistä että on tosiaan kunnallisessa ollu.Toivottavasti eivät tee avoleikkausta,kaikki omat tutut joille tehty avo niin ovat harmitelleet että olis pitänyt mennä yksityiselle kun ovat sitten kuullu ja nähneet näitä joilla on operoitu tähystyksellä.Siitä toipuukin puolet nopeammin.Yksityinen on niin kallis,ettei ole mun rahoilla varaa. Ei taija vakuutus mulla maksaa.
Pitää sitten säästää etukäteen sen verran jos kerran tietää että leikkaus leikkaus tulossa.Kyllä jos on varaa siihen. Yksityinen on kallis.
Jos on esim. halvin vakuutus niin ei taida korvata kaikkea.Onko sulla joku sairaus tms jos ei vakuutus korvaa? Kunnallinen on vaan siitä huono että joutuu jonottamaan ikuisuuden ja jälki sen näköistä että on tosiaan kunnallisessa ollu.Toivottavasti eivät tee avoleikkausta,kaikki omat tutut joille tehty avo niin ovat harmitelleet että olis pitänyt mennä yksityiselle kun ovat sitten kuullu ja nähneet näitä joilla on operoitu tähystyksellä.Siitä toipuukin puolet nopeammin.
Helppo se on toisen sanoa kun ei tiedä tuloja ja menoja.Pitää sitten säästää etukäteen sen verran jos kerran tietää että leikkaus leikkaus tulossa.
Mä käyn vasta nyt kun aamu/aamupäivä meni silmäpolilla miehen kontrollissa ja sitten olikin jo lounasMä kävin kaupassa. Nyt on nätti ilma.
Jep. Mulla oli yks palaveri keskustassa niin kävin samalla kaupassa.Mä käyn vasta nyt kun aamu/aamupäivä meni silmäpolilla miehen kontrollissa ja sitten olikin jo lounas
Jos on tulossa,ei vielä tiiä.Tällä hetkellä ei paljoa pysty säästämään. Tai no s-bonukset menee säästöön ja kk yritetään jonkin verran laittaa sinne rahaa. Pienet tulot ja pakollisia menoja on.Pitää sitten säästää etukäteen sen verran jos kerran tietää että leikkaus leikkaus tulossa.
Toivottavasti saat huomenna hoijettua terveysasiatPäivää
Asiat hoidettu. Huomenna joutuu menee uudestaan työterveyslääkärille. Tänään en päässyt omalle työterveyslääkärille.
Saan hoidettua. On tunnin aika.Toivottavasti saat huomenna hoijettua terveysasiat
Olet oikeassa mutta jokainen voi säästää.Älkää nyt vetäkö palkoa sieraimeen ei ollut tarkoitus ketään loukata tai suututtaa.Itse säästän joka kuukausi palkasta osan ja siirrän toiselle tilille että jos joskus jotain,tulee tilanne että tarvitsee rahaa johonkin tuon tapaiseen tms niin on mistä ottaa.Eikä tulot nyt ole isot itselläkään mutta silti aina pikkuisen säästöön.Helppo se on toisen sanoa kun ei tiedä tuloja ja menoja.
Vakuutuksissa ei kannata säästellä.Ei tarvitse kalleinta ottaa mutta halvinkaan ei ole paras,sama kun ei olisi ollenkaan.Jos on esim. halvin vakuutus niin ei taida korvata kaikkea.
Jokaisella on sellainen vakuutus mihin on varaa. Tiedän että halvin ei ole hyvä.Vakuutuksissa ei kannata säästellä.Ei tarvitse kalleinta ottaa mutta halvinkaan ei ole paras,sama kun ei olisi ollenkaan.
Ei mennyt herne nenuun. Vois kai sitä kympin kuussa säästää.Olet oikeassa mutta jokainen voi säästää.Älkää nyt vetäkö palkoa sieraimeen ei ollut tarkoitus ketään loukata tai suututtaa.Itse säästän joka kuukausi palkasta osan ja siirrän toiselle tilille että jos joskus jotain,tulee tilanne että tarvitsee rahaa johonkin tuon tapaiseen tms niin on mistä ottaa.Eikä tulot nyt ole isot itselläkään mutta silti aina pikkuisen säästöön.
Ei kai kukaan hernettä nenään ole vetänyt. Jokainen varmasti omalla tavallaan tekee/ säästää niin kuin voiOlet oikeassa mutta jokainen voi säästää.Älkää nyt vetäkö palkoa sieraimeen ei ollut tarkoitus ketään loukata tai suututtaa.Itse säästän joka kuukausi palkasta osan ja siirrän toiselle tilille että jos joskus jotain,tulee tilanne että tarvitsee rahaa johonkin tuon tapaiseen tms niin on mistä ottaa.Eikä tulot nyt ole isot itselläkään mutta silti aina pikkuisen säästöön.
Kotona,oli upea ilma kävellä prismaan ja kotiin.
Ehtii vähän aikaa levätä ennen kuin alan tekemään ruokaa.
Prismalta löytyi eilisen tähtiä eli alennuksella banaania, vihreitä papuja,kesäkurpitsa ja jäävuorisalaattia.
Teenkin jäävuorisalaattipohjaisen salaatin, kesäkurpitsa-papulisäkkeen punajuuripullien kanssa.
Ainakin 1 banaani pakkaseen ja smoothieen.
Mullakin kaksi hammasta juurihoidettu eikä siitä toimenpiteestä ole pahaa sanaa.Hammaslääkäristä selvitty hengissä ja juurihoidosta puhutaan ihan höpöjä...pikku jomotusta vaan, ei mitään sen pahempaa...miten ihmiset ei tätä särkyä muka kestä?