The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos joku on nähäny mun nälkää niin..:barefoot:...vois läimästä sitä persuuksille ja sanoo että kipittäs oikeeseen osotteeseen:unsure:

Ja.
Mä olin ihan vaan hetkisen puis.
Niin johan mut on hyljätty!:cry:
Pakit. Rukkaset. Hasta la vistat vaan peijpe.

Vaan onko ihmekään:rolleyes:...kyllä mäkin viihtyisin tommosen kivasti kiihtyvän ja sopivan ärhäkän pärinäkoneen kans :)
Tuitui vaan naapurit, raparalli ja bensankatku rulettaa:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Jos joku on nähäny mun nälkää niin..:barefoot:...vois läimästä sitä persuuksille ja sanoo että kipittäs oikeeseen osotteeseen:unsure:

Ja.
Mä olin ihan vaan hetkisen puis.
Niin johan mut on hyljätty!:cry:
Pakit. Rukkaset. Hasta la vistat vaan peijpe.

Vaan onko ihmekään:rolleyes:...kyllä mäkin viihtyisin tommosen kivasti kiihtyvän ja sopivan ärhäkän pärinäkoneen kans :)
Tuitui vaan naapurit, raparalli ja bensankatku rulettaa:love:
Jaa hylätty:unsure:
Tuntuu olevan ilmassa nykyään sitä lajia...
Mutt hei sä oot onnekas, nyt vaan volumet täysille ja alat dansaan siellä keskenäs:p
 
2 päivää pilalla yhden yön riekkumisen takia. Mie en juo enää ikinä. :notworthy::oops:
Olen tullut siihen tulokseen, että varsinaisesti alkoholilla ei ole osuutta asiassa koska nurkkabaarissa voi istua valomerkkiin asti kummemmitta kärsimyksittä.
Mutta leikihän nuorta ja mene yökerhoksi kutsuttuun teinihelvettiin.
Toipumiseen voi mennä vaikka viikko.
Olen tullut siihen tulokseen, että syyllinen on yökerhon 10kW subwooferkaiuttimia ja täysille käännetyt bassot jotka sekoittavat välikorvan ja umpisuolen toiminnan jotenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä