Oot sä varma ettet oo aamuyön tunneilla jutellut kaupanikkunoissa oleville nukkemalleille?Olen vaatemalleja kysynyt kämpilleni mutta ei ne ole koskaan lähteneet.
Eli ei ne o ollu ainakaan mulle kivoja!
Oot sä varma ettet oo aamuyön tunneilla jutellut kaupanikkunoissa oleville nukkemalleille?Olen vaatemalleja kysynyt kämpilleni mutta ei ne ole koskaan lähteneet.
Mulla oli äsken ajatus että olis kiva saada vaatemalli kotiin.Olen vaatemalleja kysynyt kämpilleni mutta ei ne ole koskaan lähteneet.
Mä taas aattelin äsken että ois kiva saada uusia vaatteita taas itelleni kun kevätkin tulee...kirpparille pitäs muutenki jossain vaiheessa mennä haeskelemaan uusia tavaroita ja juttuja.Mulla oli äsken ajatus että olis kiva saada vaatemalli kotiin.
..ei jummartaa...Mulla on kenkiä joita en ole käyttänyt kertaakaan, sitten on sellasia mitkä nostan esim. keväällä kenkätelineelle mutta en raski käyttää niitä etteivät kulu...esim. yhet suosikkini on sellaset nahkasandaalit missä on korkeet korot..niitä käytin viime kesänä kerran tai kaks kun en malttanut kuluttaa liikaa
Olen satavarma siitä, että näinkin on tullut tehtyä!Oot sä varma ettet oo aamuyön tunneilla jutellut kaupanikkunoissa oleville nukkemalleille?
Nii oliski. Kun vaan tietäisi mitä semmoisella tekisi.Mulla oli äsken ajatus että olis kiva saada vaatemalli kotiin.
Nii ....*menee nurkkaan häpeämään*..ei jummartaa...
Ok.Mulla oli äsken ajatus...mutta eipä ole enää.
Mä tiedän.Nii oliski. Kun vaan tietäisi mitä semmoisella tekisi.
Tuo leninki sopii sinulle mutta pahvilaatikko on väärää kokoa!Nii ....*menee nurkkaan häpeämään*
Mitä oikein vihjaat?
Jaa hylättyJos joku on nähäny mun nälkää niin.....vois läimästä sitä persuuksille ja sanoo että kipittäs oikeeseen osotteeseen
Ja.
Mä olin ihan vaan hetkisen puis.
Niin johan mut on hyljätty!
Pakit. Rukkaset. Hasta la vistat vaan peijpe.
Vaan onko ihmekään...kyllä mäkin viihtyisin tommosen kivasti kiihtyvän ja sopivan ärhäkän pärinäkoneen kans
Tuitui vaan naapurit, raparalli ja bensankatku rulettaa
Eiku ei mitään..ups...
Olen tullut siihen tulokseen, että varsinaisesti alkoholilla ei ole osuutta asiassa koska nurkkabaarissa voi istua valomerkkiin asti kummemmitta kärsimyksittä.2 päivää pilalla yhden yön riekkumisen takia. Mie en juo enää ikinä.