The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..ihan kokonaisena mä täällä toistaseks oon:unsure:..jos vaikka nää kaks kokkia nyt taitavat hiukan testailla murumaisuuttani:D...näillä näkymin saavat pestä perunoiden kuorimisten jälkeen lattian(y)

Kais! Kevätyttää oletan :)?
:LOL::ROFLMAO: no onneksi oot kokonainen vielä.
Juu,kuhan tulisi kevät joskus.
Lunta vaan on satanut lisää :unsure:o_O
Tänään oli kyllä nätti ilma & linnut laulaa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
:LOL::ROFLMAO: no onneksi oot kokonainen vielä.
Juu,kuhan tulisi kevät joskus.
Lunta vaan on satanut lisää :unsure:o_O
Tänään oli kyllä nätti ilma & linnut laulaa :love:
Uusi lumi on vanhan surma(y)
Näin on vanhakansa aikanaan tietäny ja lauseen silloiseen pikkuseen lettipääkköseen iskostuttanu.
Mummikin nuin ruukas kertoa:love:

Maltetaan vaan ootella niin kyllä tämä kesäksi muuttuu:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
*ufopääkkönen*
Mitäkätäh sää nyt menit mun sanomiset sanomaan että alapas nyt vaan selittään siellä justnythetiäkkiä:barefoot:*hmpfh*...!
Haluatko kerta- vai kestoselityksen?

Mä olen hyvä keksimään selityksiä ja tämäkin viivästyi koska aurinko paistoi niin pahasti ruudulle, että en nähnyt selitysvaatimusta ja sitäpaitsi olin puhelimessa lahjoittamassa munuaistani pelastusarmeijalle samalla kun autoin rollaattorimummelia kadun yli kauppaan. Et ei se ny vaan ollu mun vikani.
Niih.
 
Uusi lumi on vanhan surma(y)
Näin on vanhakansa aikanaan tietäny ja lauseen silloiseen pikkuseen lettipääkköseen iskostuttanu.
Mummikin nuin ruukas kertoa:love:

Maltetaan vaan ootella niin kyllä tämä kesäksi muuttuu:)
Juu,varmasti kesäkuussa on lumet sulannu :D:D
Parantumista tapahtuu, koska siihenhän tähdätään:)
Jep,kyllä vaan :)
 
Haluatko kerta- vai kestoselityksen?

Mä olen hyvä keksimään selityksiä ja tämäkin viivästyi koska aurinko paistoi niin pahasti ruudulle, että en nähnyt selitysvaatimusta ja sitäpaitsi olin puhelimessa lahjoittamassa munuaistani pelastusarmeijalle samalla kun autoin rollaattorimummelia kadun yli kauppaan. Et ei se ny vaan ollu mun vikani.
Niih.
:D
...paitti kyllä se nyt vaan oli sun vikastus:cautious:...sitäpaittinii!! Ei. Aurinkoa. Ainaskaan. Voi. Paistamisestaan. Syytellä.!*melkein pipattaa*

Kun se tuo mukanaan niin kovin lämpöä ja lempeä:)
Nih! Lälläspytilällänlää:)
 
Mikähän mahtaa vaivata sillon kun ruoan jälkeen tulee ihan sairaan väsynyt olo ja pulssi kiihtyy niin voimakkaaks, että kaulasuonetkin tykyttää ihan näkyvästi...näkyy ne muutenki mutta tälleen ruoan jälkeen vielä selkeemmin.

Diabetesta on tutkittu 4-5x mutta ei pitäis olla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä