Jep,niin onHerttileijaa, fantzu on parempi lääkäri kuin Paula!
Jep,niin onHerttileijaa, fantzu on parempi lääkäri kuin Paula!
Niin miekinLuin ensiks että teLkkarissa
Yks näyttelee kumminkin Holby cityssä, siinä samassa sarjassa mistä Paula ottaa tärkeimmät oppinsa.
Fantzu on hyvinkin kaunis nainen.En muuta väittänytkään, muistin vaan mitä kerroit aiemmin painostasi.
Kannattaa!Hmm...pitäskö kokeilla kureillaan vhh:ta...siis ihan ton hiilarijutun takia.
Ei o kenellekään tehny pahaa jättää pullamössö pois ruokavaliosta.Hmm...pitäskö kokeilla kureillaan vhh:ta...siis ihan ton hiilarijutun takia.
Emmä pullaa tai mössöö syöEi o kenellekään tehny pahaa jättää pullamössö pois ruokavaliosta.
Täytyy alkaa suunnittelemaan sitten...vhh nyt ei ole ees mikään hankala ruokavalio, ittelleni heikoin linkki ois varmaan se ettei söis salmiakkia enää aikaan...Kannattaa!
Mä kun oon tällä sokerittomalla ja vehnättömällä ja oikeastaan kaikella viljattomalla (kauraa ja täyssjyväriisiä saa vähän) nyt yhdeksättä päivää, niin olo on tosi energinen ja hyvä. Jaksaa vaikka mitä.
Täytyy alkaa suunnittelemaan sitten...vhh nyt ei ole ees mikään hankala ruokavalio, ittelleni heikoin linkki ois varmaan se ettei söis salmiakkia enää aikaan...
Ottakaa mut mukaan, niin saatte kaasulämmityksenkin, jos juotatte mulle maitoaMe muuten varattiin kesäksi ja syksyksi eräkämppiä. Jossain Kolin maisemissa ollaan tovi ja Hossan suunnilla toinen. Eikä oo sähköä eikä vettä, toisessa luksuksena sentäs kaasujääkaappi.
Mä oon vähän taipuvainen mustavalkoisuuteen eli jos alan niin sitten alan kunnolla, koska kun annan periks haluille niin sitten annan kunnolla...ja yhtä äkkiä sitä huomaakin syöneensä vaikka kuin monta draculaa ja verensokerit heittää hevosenpyllyä monta kertaaOnko se nyt niin vaarallista, jos josus popsii salmiakkia kun muutoin elää ilman turhia, valkoisia hiilareita?
Ja sithän se helposti huomaa mitä npeat hiilihydraatit tekevät.
Nyt loppu mämmin huuto.
Osa siitä on lautasella.
Hyvänen aika, mitä sää teit? Heititkö ikkunasta pihalle?
Huusit takaisin ja mämmi otti ja lähti karkuun ?Nyt loppu mämmin huuto.
ja osa viemärissä? *toiveikkaana*Osa siitä on lautasella.
On huomenna.ja osa viemärissä? *toiveikkaana*
Mämmi
Huomenna se on pöntön seinillä roiskeenaOsa siitä on lautasella.