The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kannattaa!

Mä kun oon tällä sokerittomalla ja vehnättömällä ja oikeastaan kaikella viljattomalla (kauraa ja täyssjyväriisiä saa vähän) nyt yhdeksättä päivää, niin olo on tosi energinen ja hyvä. Jaksaa vaikka mitä.
Täytyy alkaa suunnittelemaan sitten...vhh nyt ei ole ees mikään hankala ruokavalio, ittelleni heikoin linkki ois varmaan se ettei söis salmiakkia enää aikaan...
 
Täytyy alkaa suunnittelemaan sitten...vhh nyt ei ole ees mikään hankala ruokavalio, ittelleni heikoin linkki ois varmaan se ettei söis salmiakkia enää aikaan...

Onko se nyt niin vaarallista, jos josus popsii salmiakkia kun muutoin elää ilman turhia, valkoisia hiilareita?

Ja sithän se helposti huomaa mitä npeat hiilihydraatit tekevät.
 
Olis nyt tullu perkele ees kunnon kuume,eikä vaan taas pyörisi tuossa 37 pintaan.
Saattas tuo flunssakin viimein parantua kokonaan. Eikä ees taas pyöris, on flunssa ei oo flunssa,on flunssa. :sneaky::cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Onko se nyt niin vaarallista, jos josus popsii salmiakkia kun muutoin elää ilman turhia, valkoisia hiilareita?

Ja sithän se helposti huomaa mitä npeat hiilihydraatit tekevät.
Mä oon vähän taipuvainen mustavalkoisuuteen eli jos alan niin sitten alan kunnolla, koska kun annan periks haluille niin sitten annan kunnolla...ja yhtä äkkiä sitä huomaakin syöneensä vaikka kuin monta draculaa ja verensokerit heittää hevosenpyllyä monta kertaa:oops:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä