The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Puhukaa välillä omasta seksielämästänne.
Voisko olla, että mulla on jokin puutostauti, usein ollessani naiseni kanssa suuni, huuleni ja kieleni vetäytyy kohti pimppiä.
Puutostauti tulee mieleeni, koska olen kuullut, että odottavilla äideillä on haluja syödä ihmeellisiä ruokayhdistelmiä ja jopa savea.
Vitamiinien tai hivenaineiden puutosta, kuka tietää?
 
Fantzu
Eikun pyysin laskemaan yhteen ne kaksi asiaa. Siitä se krooninen tauti johtuu. Pitää viedä apteekkiin tuhottavaksi, ettei leviä se tauti.
https://www.youtube.com/watch?v=vQglb-f2Xak
Dildoista en mitään tiedä. Väitätkö, et ei olis ukkoa, jos sellaisen hankkii? Vai mitä varten sen mainitset jatkuvasti? Kauppaat niitä jonku pyynnöstä? En ymmärrä tuota logiikkaa ollenkaan. Paitsi jos tosiaan mainostat niitä elävissä kuvissa?
Mikä krooninen tauti ja kenellä? Mikä viedä tuhottavaksi? Dildo on korvike silloin kun ei ole parisuhdetta.
 
vierailija
Mikä krooninen tauti ja kenellä? Mikä viedä tuhottavaksi? Dildo on korvike silloin kun ei ole parisuhdetta.
Juurihan olet monta päivää valittanut et sulla on virtsatietulehdus kroonisena. Ei niitä leluja oikeessa elämässä käytetä, vaikka sulla satuis olemaan. Kai sä oot joidenkin myyntitykki sitten? Mut sitä yhteenlaskua et osannut tehdä? Kysy vaikka hammaslääkäriltä sitten, mun puolesta on yks lysti.
 
Fantzu
Juurihan olet monta päivää valittanut et sulla on virtsatietulehdus kroonisena. Ei niitä leluja oikeessa elämässä käytetä, vaikka sulla satuis olemaan. Kai sä oot joidenkin myyntitykki sitten? Mut sitä yhteenlaskua et osannut tehdä? Kysy vaikka hammaslääkäriltä sitten, mun puolesta on yks lysti.
Ei se ole ollut aikuisena. Se oli lapsuudessa. Lue tarkemmin. :LOL:
Joillakin on seksileluja.
 
vierailija
Mä olen pikkasen huijannut ja liioitellut. Nyt sitten kärsin siitä täällä palstalla. Noh, oma vika. Viime vuonna oli muutaman kerran tyypin kanssa. Tänä vuonna on ollut toisen kanssa yhden kerran. Se nuori jäbä mistä puhuin jossakin ketjussa. Sen kanssa olin viime syksynä 2 kertaa. Se ei ole oikeasti vakipano.

Näistä menneistä tapahtumista en enää halua puhua.
Turha selitellä kun ei kukaan usko.Sama kun väität että et harmaana kirjoittele ja silti sitä olet tehnyt.
 
Ooteko muuten ostanut tokmannilta Herbamedicus tyrnivoidetta?
Eiks noissa purkeissa yleensä kannen alla vielä jokin suoja ? Pinta näyttää siltä että joku olis voinu sitä sormeilla
 
Pitipä lähtee takaisin tokmannille.
No tuleepa käveltyä enemmän kun on nätti ilmakin.
Lumituiskussa olis vituttanut lähtee.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä